16-12-2023r.
godzina 21:07
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Jednostki organizacyjne :: Powiatowo-Miejska Biblioteka Publiczna


 

Przetargi
POWIATOWO-MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ŻUROMINIE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA „Dostawa w trybie sprzedaży literatury pięknej dla dzieci i dorosłych oraz literatury niebeletrystycznej i naukowej”

 Żuromin, dnia 31.10.2005 r.

 

 

POWIATOWO-MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ŻUROMINIE

 

ogłasza

przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 Euro

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

„Dostawa w trybie sprzedaży literatury pięknej dla dzieci i dorosłych oraz literatury niebeletrystycznej i naukowej”

 

ZAMAWIAJĄCY:

Powiatowo-Miejska Biblioteka Publiczna w Żurominie,

ul. Warszawska 4, 09-300 Żuromin, Regon: 130418820,

NIP 511-01-23-491, www.zuromin.ibip.net.pl

tel./fax: 023 657 25 97

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

1.                  Opis procedur zamówienia.

 

1.1. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.39 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zwanego dalej ustawą.

 1.2. Do oceny złożonych ofert została powołana Komisja Przetargowa, która

 po zbadaniu zgodności złożonych ofert z warunkami i kryteriami

 określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

 zwanej dalej SIWZ, ustali ofertę najkorzystniejszą i przedstawi

 propozycje wyboru ofert Dyrektorowi P-MBP.

 

2.                  Opis przedmiotu zamówienia.

 

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w trybie sprzedaży LITERATURY PIĘKNEJ DLA DZIECI I DOROSŁYCH oraz LITERATURY NIEBELETRYSTYCZNEJ I NAUKOWEJ.

2.2.             Dostawa książek odbywać się będzie sukcesywnie do dnia 28.11.2005 r.

2.3. Wszelkich informacji związanych z niniejszym zamówieniem udziela starszy bibliotekarz pani Aleksandra Welenc-Pazikowska.

 

 

3.Wymagania i warunki, jakie muszą spełniać oferenci.

 

3.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się OFERENCI, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi:

 

a)                  nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na

mocy art. 24 p.z.p.

b)                  spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 p.z.p.

c)                  zapoznają się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami oraz przyjmują je bez zastrzeżeń.

 

 3.2. Oferent winien zaoferować przedmiot dostawy zgodny z warunkami określonymi w pkt. 2.1 i 2.2 SIWZ.

 3.3. Oferent zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych książek bibliotecznych wraz z fakturami na własny koszt we wspólnie ustalonych terminach.

 3.4. Oferent musi zobowiązać się do przyjmowania zwrotów książek wadliwych oraz do wymiany defektów wśród książek zakupionych.

 3.5. Oferent musi zobowiązać się do realizacji całości zamówienia.

 3.6. Oferent winien przedstawić zobowiązanie do udzielenia rabatu w %

 w stosunku do ceny księgarskiej tj. ceny hurtowej + % marży.

 3.7. Zamawiający wymaga od Oferenta współpracy z co najmniej następującymi wydawnictwami:

 Wydaw. Naukowe PWN, Państw. Instytut Wydawniczy, Znak, Muza S.A., Czytelnik, Nasza Księgarnia, Literatura, Akapit Press, Zielona Sowa, Siedmioróg, Wydaw. Zysk i S-ka, Rebis, Amber, Wydaw. DEBIT, Wydaw. ATLAS, Polskie Wydaw. Muzyczne, Ossolineum, Wydaw. LIBER, „bis’, Arkady, Książka i Wiedza, Iskry, Wydaw. Dolnośląskie, Wydaw. „Ekonomia i Środowisko”, Wydaw. Kurpisz, Wydaw. Lekarskie PZWL, Wydaw. Literackie, Wydaw. Prawnicze „Lexis Nexis”, Wydaw.

 Uniwersytetu Gdańskiego, Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, Drzewo babel, Żak, Kama, Impuls Europa , Prószyński i S-ka, Wydaw. Rolnicze i Leśne, GREG, Albatros.

 

4.                  Termin realizacji zamówienia.

 

4.1.             Rozpoczęcie realizacji zamówienia z chwilą podpisania umowy ;

zakończenie: 28 listopada 2005 roku.

 

5.                  Zmiana warunków zamówienia.

 

5.1.             W każdym czasie przed terminem upływu do składania ofert zamawiający może zmodyfikować SIWZ.

5.2.             Zmiany dokonane przez Zamawiającego zostaną przekazane w formie

 uzupełnienia wszystkim Oferentom.

 

6.                  Inne warunki zamówienia:

 

6.1.             Uczestnikami przetargu są tylko Oferenci, którzy pobrali niniejszą

 specyfikację – z siedziby P-MBP w Żurominie, ul. Warszawska 4

 ze strony internetowej: www.zuromin.ibip.net.pl

6.2.             Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrań Oferentów.

6.3.             Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.

6.4.             Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

7.                  Informacje dotyczące sporządzenia oferty.

 

7.1.             Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

7.2.             W ofercie należy określić procentową wielkość rabatu, jaki będzie udzielony przy dostawach książek.

7.3.             Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Oferent.

7.4.             Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu do składania ofert.

7.5.             Postać oferty.

-                      oferta musi być sporządzona w języku polskim na drukach załączonych do niniejszej specyfikacji,

-                      wszystkie strony ofert powinny być ponumerowane,

-                      wszelkie poprawki, zmiany w tekście muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę i opatrzone datą ich sporządzenia,

-                      oferta musi zawierać wszystkie załączniki i dokumenty wymagane przez Zamawiającego,

-                      oferta oraz załączniki i dokumenty winny być zszyte,

-                      oferta powinna być podpisana przez Oferenta lub osoby upoważnione do jego reprezentowania,

7.6.             Zawartość oferty.

7.6.1.       Dane podlegające ocenie:

-                      informacje o wysokości udzielonego rabatu

-                      kompleksowość oferty

-                      ilość wydawnictw, z którymi Oferent współpracował w ostatnim roku.

7.6.2.       Wymagane dokumenty i oświadczenia.

-                      Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu i przyjęciu ich bez zastrzeżeń (zał. nr 3)

-                      Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust.1 prawa zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ust.1 i 2 tegoż prawa (zał. Nr 1 i 2)

-                      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert

-                      Dokumenty potwierdzające wiarygodność Oferenta – listy referencyjne firm, z którymi współpracował Oferent przez ostatni rok.

 7.6.3. Wymagane dokumenty mogą być przedstawiane w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez urząd wystawiający dokument, notariusza lub przez osobę podpisującą ofertę (data i pieczęć osoby podpisującej dokument).

 

8.                  Termin i miejsce składania ofert.

 

8.1.             Oferty zabezpieczone przed samoistnym otwarciem należy składać

 w Oddziale dla dzieci P-MBP w Żurominie, ul. Warszawska 4 do dnia

 16 listopada 2005 roku do godz. 10.00.

8.2.             Oferta przesłana za pośrednictwem poczty winna być dostarczona do Zamawiającego do dnia 16 listopada 2005 roku do godzi. 10.00. O terminie jej złożenia decyduje godzina dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego czy zlecenia

 dostarczonego pocztą kurierską.

8.3.             Oferty złożone, względnie otrzymane po terminie będą przez Zamawiającego zwrócone Oferentowi bez otwierania.

 

9.                  Oznakowanie ofert.

 

9.1.             Oferta winna być umieszczona w kopercie oznaczonej „ Przetarg na dostawę książek bibliotecznych”, opatrzona pieczęcią adresową Oferenta i zaadresowana: Powiatowo-Miejska Biblioteka Publiczna w Żurominie, ul. Warszawska 4, 09-300 Żuromin.

 

10.               Kryteria oceny ofert.

 

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

·                     WIELKOŚĆ RABATU

Sposób obliczania kryterium „wielkość rabatu”:

OR x 60 : NR

gdzie: OR – oferowany rabat

 NR – najniższy rabat

60                 - maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania

·                     KOMPLEKSOWOŚĆ OFERTY

Sposób obliczenia punktów kryterium „kompleksowość oferty” IT x 20 : NIT

 

gdzie IT – to ilość tytułów wg stanu na dzień 28.10.2005 r.

 NIT – najniższa ilość tytułów

 Ilość 20 – maksymalna ilość punktów do uzyskania

·                     ILOŚĆ WYDAWNICTW, Z KTÓRYMI WSPÓŁPRACUJE OFERENT – 20 PKT MAX.

 

11.               Otwarcie ofert.

 

11.1.         Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 listopada o godz. 10.15 w siedzibie

Zamawiającego, tj. P-MBP w Żurominie, ul. Warszawska 4 w Oddziale dla Dzieci. Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Dyrektora Powiatowo-Miejskiej Biblioteki Publicznej

w Żurominie.

11.2.         Otwarcie kopert jest jawne ; obecność Oferentów nie jest obowiązkowa.

11.3.         Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli narusza ona przepisy prawa zamówień publicznych lub nie spełnia warunków określonych w SIWZ.

 

12.                Wyniki postępowania Zamawiający ogłosi w miejscu publicznie

 dostępnym oraz powiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty.

 

13.                O terminie zawarcia umowy Oferent, którego oferta została

 wybrana, zostanie powiadomiony pisemnie.

 

14.                Postanowienia, które należy wprowadzić do treści zawartej umowy:

 

14.1. Ustalenie o wyniku przetargu nieograniczonego, wielkości procentu

 rabatu od ceny księgarskiej zadeklarowanego przez Dostawcę pozostają

 niezmienione do końca realizacji przedmiotu umowy.

14.2. Podatek od towarów i usług VAT będzie udzielony na fakturze zgodnie

 z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

14.3. Termin płatności faktury Dostawcy wynosi 14 dni od daty dostarczenia

 Zamawiającemu towaru i faktury.

14.4. Obowiązkiem dostawcy jest dostarczenie na własny koszt

 zamówionych książek do siedziby P-MBP.

14.5. Realizację zamówienia ustala się na 3 dni od daty złożenia zamówienia.

14.6. Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli:

-                      Dostawca nie będzie realizował swoich zobowiązań umownych,

-                      W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

 

15.                Wszelkie zmiany umowy dokonywane będą w formie sporządzonych na piśmie.

 

16.                W sprawach nie uregulowanych umową będą miały zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz.177 z póź. zm.)

 

 

Dyrektor

Powiatowo-Miejskiej Biblioteki

Publicznej

w Żurominie

/-/ Regina Kwiatkowska

 

 

 

FORMULARZ OFERTY

 

 

 

_________________________

 (pieczęć adresowa Oferenta)

 

 

Powiatowo – Miejska Biblioteka Publiczna w Żurominie ul. Warszawska 4, 09 – 300 Żuromin

 

O F E R T A

 

            Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest: ,,Dostawa w trybie sprzedaży literatury pięknej dla dzieci i dorosłych oraz literatury niebeletrystycznej i naukowej” składamy poniższą ofertę:

 

1.                  Wielkość rabatu od ceny księgarskiej ............ %.

2.                  Ilość tytułów wg stanu na dzień 28.10.2005 r. ................ .

3.                  Wykaz wydawnictw, z którymi współpracuje Oferent w ciągu ostatniego roku.

 

Termin realizacji: od podpisania umowy do 28.11.2005 roku.

 

Integralną część umowy stanowi:

 

-                      formularz oferty,

-                      oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówień (załącznik Nr 3),

-                      oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 1),

-                      oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2),

-                      aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

-                      dokumenty poświadczające o wiarygodności Oferenta.

 

Załącznik Nr 1 do siwz

 

 

Nazwa i adres Oferenta

 

 

 

Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych

 

 

Ja, niżej podpisany ......................................................................................................................

działający w imieniu firmy ..........................................................................................................

składając ofertę w postępowaniu o zamówienie publiczne na ..................................................... .........................................................................................................................................

.........................................................................................................................................

prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60 000 euro oświadczam, że

 

1.                  posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.                  posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.                  znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.                  nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2.

 

 

.................................. dn. .............................. r. .................................................

 (podpis i pieczątka Oferenta)

 

 

 

Załącznik Nr 2 do siwz

 

 

Nazwa i adres Oferenta

 

 

 

Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych

 

 

Ja, niżej podpisany ......................................................................................................................

działający w imieniu firmy ..........................................................................................................

składając ofertę w postępowaniu o zamówienie publiczne na ..................................................... ....................................................................................................................................

.....................................................................................................................................

prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60 000 euro

oświadczam, że spełniam warunki w postępowaniu zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 19 poz. 177)

 

 

 

.................................. dn. .............................. r. .................................................

 (podpis i pieczątka Oferenta)

 

 

Załącznik Nr 3 do siwz

 

 

 

Oświadczenie Oferenta

 

 

Ja, niżej podpisany ......................................................................................................................

działający w imieniu firmy ..........................................................................................................

niniejszym oświadczam, że zapoznałem się z warunkami przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: ,,Dostawa w trybie sprzedaży literatury pięknej dla dzieci i dorosłych oraz literatury niebeletrystycznej i naukowej”, zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

.................................. dn. .............................. r. .................................................

 (podpis i pieczątka Oferenta)



Informację wytworzył(a): Anita Kwiatkowska
Informację dodał(a): Anita Kwiatkowska
Ostatnia modyfikacja: 2008-06-16 19:27:58


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech