O B W I E S Z C Z E N I E
o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. Nr 98 z 2000 r. poz. 1071, z późn. zmianami) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz U. Nr 80 z 2003r poz 717, z późn. zm), zawiadamiam, że w dniu 30.11.2005 r. zostało wszczęte na wniosek Kierownika Wydziału Infrastruktury Budownictwa Gospodar ki Komunalnej i Ochrony Środowiska - Pl. Piłsudskiego 3 , 09-300 Żuromin postępowanie administracyjne o ustalenie lokalizacji celu publicznego, dla inwestycji pn: zmiana konstrukcji dachu i pokrycia dachowego na Zespole Szkół nr 2 w Żurominie. Działka nr 2646/2 jest własnością Gminy Żuromin
W związku z tym wyjaśnia się, że w Wydziale Infrastruktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tut. Urzędu, pokój nr 25 strony postępowania mogą zapoznać się z zebranymi w tej sprawie materiałami.
Bu rmistrz Gminy i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
Żuromin, dnia 12.12.2005 r
|