16-12-2023r.
godzina 21:14
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Ogłoszenie o wszczęciu postepowania     Specyfikacja istotnych warunków zamówienia     Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej     Ogłoszenie o zawarciu umowy     Unieważnienie postepowania    

Archiwum :: Archiwum 2006 :: Przetargi w 2006 roku


 

Ogłoszenia o zamówieniu
12/2006
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wymianę stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 2 w Żurominie - Etap III-uzupełnienie zamówienia

Burmistrz Gminy i Miasta w Żurominie,

Plac Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13
e-mail: ugimz@go2.pl
Internet: www.zuromin.ibip.net.pl
REGON: 000528534 NIP: 562-00-01-220
zaprasza do złożenia ofert w trybie przetargu nieograniczonego (wartość poniżej 60 000 euro)

na wymianę stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 2

w Żurominie – III etap – uzupełnienie zamówienia

CPV - 45420000-7

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Wydziale Infrastruktury, Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. 25, tel. (0-23) 657-26-37, w godz. 07:45 - 15:45

Za specyfikację istotnych warunków zamówienia pobierana jest opłata w wysokości – 20,00 zł

Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej w budynku zespołu Szkół Nr 2 w Żurominie.

Zakres robót według zał. nr 1 przedmiar robót  – wymiana stolarki drzwiowej  w budynku Zespołu Szkół Nr 2

 

W zakres robót wchodzi:

I. Dostawa drzwi PCV spełniających następujące warunki:

-         Współczynnik przenikalności cieplnej drzwi U=1,6 W/m2K

-         system: wysokoudarowy  PCV

-         kolor: biały

-         szyba zespolona 4-16-4 termofloat, wypełnienie gazem (np. argon), współczynnik przenikalności cieplnej szyb U=1,1 W/m2K

-         dopuszczenie do stosowania i obrotu odpowiednimi świadectwami i atestami

II. Wymiana drzwi – 2 szt.

1. Demontaż i montaż drzwi o wymiarach 150 cm x 210 cm – 2 szt.

2. Zamurowanie otworu drzwiowego.

3. Roboty i obróbki tynkarskie.

4. Malowanie ościeży

      III. Wymiana drzwi – 2 szt.

1.   Demontaż płyt ściennych

2.  Zamurowanie otworu drzwiowego pustakiem gazobetonowym gr. 24 cm

3.   Montaż drzwi o wymiarach 110 cm x 220 cm – 2 szt.

4.   Roboty i obróbki tynkarskie.

5.   Malowanie ościeży

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia - do 31.07.2006 r

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1.    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.      posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

5.      udzielą min. 5 lat gwarancji na wykonane roboty

Dokumenty wymagane:

1.      Druk ofertowy 

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.      Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 2-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.      Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

5.      Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst.
 art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1;

6.      Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2

7.      Wykaz robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem na załączniku nr 3;

8.      Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane    z należytą starannością;

9.      Wykaz kierownictwa firmy i wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót na załączniku  z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych

10.  Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji

11.  Kosztorys ofertowy wykonany wg załączonego przedmiaru robót ( zał. do siwz)

12.  Dane techniczne zastosowanego systemu:

-rodzaj zastosowanego profilu

      - rodzaj zastosowanych okuć

      - współczynnik przenikania ciepła zestawu

13.   Podpisany projekt umowy

 Zamawiający odrzuca ofertę, która:

1.      jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

2.      jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3.      zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia

4.      została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert

5.      zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny

6.      w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny

7.      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

 

Wysokość wadium: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/100)

Wadium może być wniesione w następujących formach:

-        pieniądzu

-        poręczeniach lub gwarancjach bankowych

-        gwarancjach ubezpieczeniowych

-        poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824).

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów :

Cena –100 %

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:

Gmina i Miasta Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin,  pokój nr 17 do dnia 25.05.2006 r do godz. 09:30

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

 

 

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin

/-/ Zbigniew Nosek

Żuromin, 09.05.2006 r.





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech