Żuromin, 2006-09-14
IBGKiOŚ. 7020-23/06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
Nazwa zamówienia:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Żuromin na rok 2006 w wysokości 400.000 zł.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13 e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony do 60.000 euro.
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Żuromin na rok 2006 w wysokości 400.000,00 zł słownie: (czterysta tysięcy złotych, 00/100) w walucie polskiej zgodnie z Uchwałą Nr 395/XLII/2006 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 06 września 2006 r.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV - 66130000-0
Okres kredytowania 16.10.2006 r – 20.11.2008 r
Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki WIBOR 3M przyjętej z dnia 14.09.2006 r tj. 4,21 %
1) Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie 20.03.2007 r – 20.11.2008 r
Ilość rat kapitałowych – 8
Spłaty kwartalne
- rok 2007 – 4 raty, o łącznej kwocie 200.000,00 zł
- rok 2008 – 4 raty, o łącznej kwocie 200.000,00 zł
2) Spłata rat odsetkowych nastąpi w terminie 16.10.2006 r – 20.11.2008 r
Ilość rat odsetkowych – 26
Spłaty miesięczne
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – 16 październik 2006 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia.
Dokumenty wymagane:
§ Wypełniony formularz ofertowy - załącznik do siwz
§ Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie – jeśli dotyczy wykonawcy
§ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
§ Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 2-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
§ Aktualna zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
§ Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
§ Oświadczenie wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1;
§ Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2
§ Dokument potwierdzający wniesienie wadium
§ Podpisany projekt umowy
8. Informacja na temat wadium: 500,00 zł, (słownie: pięćset złotych):
Ø W pieniądzu – sposób przekazania – kwotę 500,00 zł należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego NRB: 59124032171111000027662430 Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Ø Innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
9. Kryteria oceny ofert:
Oprocentowanie kredytu – 90 %
Prowizja przygotowawcza – 10 %
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 22.09.2006 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
22.09.2006, godz. 10.00, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|