Żuromin, 2006-09-24
Zawiadomienie o odrzuceniu oferty
Zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt. 2 oraz art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) zawiadamiam, że Państwa oferta dot. „Nadbudowy budynku szkoły i wymiany konstrukcji dachu” została odrzucona z uwagi na brak dokumentu wymaganego w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w pkt. IX 1.4 SIWZ wymagał złożenia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca nie dołączył w/w dokumentu do Oferty.
Zamawiający nie wezwał wykonawcy do uzupełnienia dokumentu z uwagi na fakt, iż wpłynęła tylko jedna oferta i mimo wezwania do uzupełnienia dokumentu konieczne byłoby unieważnienie postępowania (ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia)
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”
Dyrektor Szkoły
/-/
Leszek Kawczyński
|