Żuromin, 2007.01.24
IBGKiOŚ. 341-5/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWA
Nazwa zamówienia:
Dostawa i transport HDS materiałów chodnikowych
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Burmistrz Gminy i Miasta w Żurominie
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13 e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony do 60.000 euro.
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i transport HDS materiałów chodnikowych:
- kostka betonowa – brukowa, z fazą, szara 200/165/60 – 5.000 m2,
- kostka betonowa – brukowa, z fazą, szara 200/165/80 – 1.000 m2,
- krawężnik – 500 mb
- obrzeża gr. 6 cm – 700 mb,
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – do 31.08.2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia.
Dokumenty wymagane:
§ Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1)
§ Oświadczenie wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-zał. nr 2
§ Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 3
§ Zaakceptowany i podpisany projekt umowy (załącznik nr 4)
§ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Informacja na temat wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 05.02.2007 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
05.02.2007 r, godz. 10.00, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|