16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2007 :: Przetargi w 2007 roku :: Ogłoszenie o zamówieniu


 

4/2007
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Żuromin

Żuromin,2007.02.06

 

IBGKiOŚ. 7020-2/07

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGA 

Nazwa zamówienia:

Opracowanie Projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Żuromin

1.      Nazwa i adres zamawiającego:

Urząd Gminy i Miasta Żuromin

Plac Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin,

woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13
e-mail: ibgkios@o2.pl

Internet: www.zuromin.ibip.net.pl
REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220

godz. urzędowania: 7.45 – 15.45

2.      Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony do 60.000 euro.

3.      Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl

4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Żuromin obejmującego teren całego miasta

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV – 74.25.10.00-3

  • Opracowanie wykonane zostanie zgodnie z wymogami:

-       ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.)

-       oraz Uchwałą Nr 159/XVIII/2004 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 26 kwietnia 2004 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Żuromin

  • Wykonawca dostarczy Projekt Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (tekst i rysunek planu) w 5 egzemplarzach, w tym 2 egzemplarze w formie zapewniającej możliwość publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego oraz sporządzenia jego kopii, dodatkowo na płycie w formie umożliwiającej publikację na stronie internetowej.
  • Plan zostanie wykonany na mapach dostarczonych przez Zamawiającego
  • Plan zostanie opracowany w taki sposób, aby granice obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów miasta Żuromin były oznaczone w projekcie planu.

Zakres opracowania:

1.    Rysunek planu w skali 1:1000;

2.    Projekt uchwały;

3.    Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko;

4.    Opracowanie ekofizjograficzne;

5.    Prognoza skutków finansowych;

6.    Prowadzenie dokumentacji formalnoprawnej

7.    Przygotowanie dokumentacji do wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze

5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia –

- I etap Opracowanie koncepcji (sporządzonej na rysunku) planu –  4 miesiące od dnia podpisania umowy i przekazania projektantowi kompletu materiałów;

- II etap Opracowanie prognozy skutków oddziaływania na środowisko, opracowanie ekofizjograficzne, opracowanie dokumentacji do wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze, akceptacja Miejskiej Komisji Urbanistycznej, przygotowanie projektu planu do uzgodnień – 6 miesięcy od dnia zaakceptowania I etapu przez Zamawiającego;

- III etap – Przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu i sporządzenie prognozy skutków finansowych – 2 miesiące od dnia zaakceptowania II etapu przez Zamawiającego;

- IV etap Przekazanie projektu planu do uchwalenia – 4 miesiące od dnia ukończenia wyłożenia do publicznego wglądu wraz z terminami składania uwag lub od dnia rozpatrzenia (w sytuacji ich złożenia).

7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia.

Dokumenty wymagane:

1) Druk ofertowy (zał. Nr 1)

2) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2)

3) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3)

4) Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (zał. Nr 4)

5) Oryginał lub kopia posiadanych uprawnień architektonicznych lub urbanistycznych

6) Oryginał lub kopia zaświadczenia o przynależności do Izby Urbanistów

7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

8) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 2-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

10) Dowód wniesienia wadium

 

8. Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych):

Ø    W pieniądzu – sposób przekazania – kwotę 2.000,00 zł należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego NRB: 59124032171111000027662430 Bank Polska Kasa Opieki  S.A. 

Ø    Innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

9. Kryteria oceny ofert:

    Cena – 100%

10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego

      Urząd Gminy i Miasta Żuromin

      Pl. Piłsudskiego 3

      09-300 Żuromin

      pokój nr 17

            do dnia 15.03.2007 r, do godz. 9.30

11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,

            15.03.2007, godz. 10.00, pokój nr. 36

12. Termin związania ofertą – 30 dni

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin

 

/-/ Zbigniew Nosek

 





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech