Żuromin,2007.02.06
IBGKiOŚ. 7020-2/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGA
Nazwa zamówienia:
Opracowanie Projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Żuromin
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13 e-mail: ibgkios@o2.pl
Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony do 60.000 euro.
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Żuromin obejmującego teren całego miasta
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV – 74.25.10.00-3
- Opracowanie wykonane zostanie zgodnie z wymogami:
- ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.)
- oraz Uchwałą Nr 159/XVIII/2004 Rady Miejskiej w Żurominie z dnia 26 kwietnia 2004 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Żuromin
- Wykonawca dostarczy Projekt Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (tekst i rysunek planu) w 5 egzemplarzach, w tym 2 egzemplarze w formie zapewniającej możliwość publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego oraz sporządzenia jego kopii, dodatkowo na płycie w formie umożliwiającej publikację na stronie internetowej.
- Plan zostanie wykonany na mapach dostarczonych przez Zamawiającego
- Plan zostanie opracowany w taki sposób, aby granice obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów miasta Żuromin były oznaczone w projekcie planu.
Zakres opracowania:
1. Rysunek planu w skali 1:1000;
2. Projekt uchwały;
3. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko;
4. Opracowanie ekofizjograficzne;
5. Prognoza skutków finansowych;
6. Prowadzenie dokumentacji formalnoprawnej
7. Przygotowanie dokumentacji do wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia –
- I etap Opracowanie koncepcji (sporządzonej na rysunku) planu – 4 miesiące od dnia podpisania umowy i przekazania projektantowi kompletu materiałów;
- II etap Opracowanie prognozy skutków oddziaływania na środowisko, opracowanie ekofizjograficzne, opracowanie dokumentacji do wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze, akceptacja Miejskiej Komisji Urbanistycznej, przygotowanie projektu planu do uzgodnień – 6 miesięcy od dnia zaakceptowania I etapu przez Zamawiającego;
- III etap – Przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu i sporządzenie prognozy skutków finansowych – 2 miesiące od dnia zaakceptowania II etapu przez Zamawiającego;
- IV etap Przekazanie projektu planu do uchwalenia – 4 miesiące od dnia ukończenia wyłożenia do publicznego wglądu wraz z terminami składania uwag lub od dnia rozpatrzenia (w sytuacji ich złożenia).
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia.
Dokumenty wymagane:
1) Druk ofertowy (zał. Nr 1)
2) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2)
3) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3)
4) Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (zał. Nr 4)
5) Oryginał lub kopia posiadanych uprawnień architektonicznych lub urbanistycznych
6) Oryginał lub kopia zaświadczenia o przynależności do Izby Urbanistów
7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 2-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10) Dowód wniesienia wadium
8. Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych):
Ø W pieniądzu – sposób przekazania – kwotę 2.000,00 zł należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego NRB: 59124032171111000027662430 Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Ø Innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 15.03.2007 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
15.03.2007, godz. 10.00, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|