16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2007 :: Przetargi w 2007 roku :: Ogłoszenie o zamówieniu


 

5/2007
Budowa sortowni odpadów w miejscowości Brudnice - budowa hali



 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane
Publikacja obowiązkowa

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW

Nazwa:

Urząd Gminy i Miasta Żuromin

 

Adres pocztowy:

Pl. Piłsudskiego 3

 

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Żuromin

09-300

mazowieckie

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Telefon:

Ewa Wnuk Wojciech Gowin

023 6572637

E-mail:

Fax:

ibgkios@o2.pl

023 6572540

 

 

 

 

 

 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa


Przedmioty działalności :
Ogólne usługi publiczne


Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających

Tak Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Budowa sortowni odpadów w Brudnicach - budowa hali


II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług

(a) Roboty budowlane

Wykonanie

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:
Brudnice, gmina Żuromin, działka nr 36

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego


II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku sortowni w technologii tradycyjnej murowo - żelbetowej, z dachem dwuspadowym, o konstrukcji stalowej, pokrytym blachą trapezową wraz z instalacjami elektryczną, wodociągowo - kanalizacyjną

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

1.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Wykaz co najmniej trzech obiektów wybudowanych w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem o kubaturze minimum 3500 m3 każdy; 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie oraz wykaz podwykonawców, z których Wykonawca będzie korzystał przy realizacji zamówienia; 6.Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane z należytą starannością 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenia i wykształcenia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11. Oświadczenie, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego. 12. Oświadczenie, że wykonawca jest w stanie zabezpieczyć wykonanie usługi pod względem organizacyjnym i finansowym - bilans roczny lub zeznanie podatkowe za ostatnie 3 lata, przy czym w tych latach Wykonawca musi udokumentować dodatni wynik finansowy; 13. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownictwo główne

Słownictwo uzupelniające (jeśli dotyczy)

Glówny przedmiot

45.00.00.00-7

 

 

 

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

 Nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

 Nie

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Całkowita wielkość lub zakres

Zakres - budowa budynku sortowni wraz z instalacjami elektryczną i wodociągowo - kanalizacyjną. Parametry budynku sortowni: - powierzchnia zabudowy - 576,32 m2: - powierzchnia użytkowa - 539,40 m2; - kubatura - 3537,16 m3


II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Wymagany

Data zakończenia 31/08/2007


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 3500 złotych Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczenie pieniężnym -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b st. 5 kt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824).


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

1. Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem; 2. Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Kierownik budowy, kierownicy robót muszą posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia) - aktualny wpis na listę właściwej Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa b)wykonawca wykonał co najmniej trzy obiekty wybudowanych w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem o kubaturze min. 3.500 m3 każdy c)Oferenci wykażą i udokumantują referencje za okres ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia d)Oferenci dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjalności w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji sieci elektrycznych; e))oferenci dysponują sprzętem niezbędnym i narzędziami do realizacji zamówienia; 3) Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową do wykonywania zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 800000 zł b) posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC w zakresie wykonywania robót budowlanych - min. suma ubezpieczenia 800000 zł 4) Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Spełnia / nie spełnia


Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

1.Wypełniony formularz ofertowy; 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-zał. nr 1; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2; 4. Wykaz co najmniej trzech obiektów wybudowanych w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem o kubaturze min. 3.500 m3 każdy; 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie oraz wykaz podwykonawców, z których Wykonawca będzie korzystał przy realizacji zamówienia (wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami) na zał. Nr 4; 6. Referencje (za okres ostatnich 5 lat) potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane z należytą starannością; 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenia i wykształcenia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (Kierownik budowy, kierownicy robót muszą posiadać: stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), aktualny wpis na listę właściwej Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa. Pracownicy muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjalności w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji sieci elektrycznych); 8. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym i narzędziami do realizacji zamówienia; 9. Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (załącznik nr 5; 10.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11.Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13.Oświadczenie, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego; 14.Oświadczenie, że wykonawca jest w stanie zabezpieczyć wykonanie usługi pod względem organizacyjnym i finansowym - bilans roczny lub zeznanie podatkowe za ostatnie 3 lata, przy czym w tych latach Wykonawca musi udokumentować dodatni wynik finansowy; 15.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na kwotę minimum 800.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 16.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania robót budowlanych - min. suma ubezpieczenia 800.000 zł; 17.Oświadczenie, że złożone dokumenty są zgodne z prawdą; 18.Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji - min. 5 lat; 19.Dowód wniesienia wadium.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)

www.zuromin.ibip.net.pl



IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 26/03/2007


Godzina: 09:30

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

polski


IV.3.5) Termin związania ofertą

okres w dniach: 30


IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 26/03/2007

Godzina: 10:00

Miejsce

Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin sala nr 36


SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ

 Nie 

 

 





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech