I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Przedmioty działalności : Ogólne usługi publiczne
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających
Tak Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Budowa sortowni odpadów w Brudnicach - budowa hali
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(a) Roboty budowlane
Wykonanie Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Brudnice, gmina Żuromin, działka nr 36
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku sortowni w technologii tradycyjnej murowo - żelbetowej, z dachem dwuspadowym, o konstrukcji stalowej, pokrytym blachą trapezową wraz z instalacjami elektryczną, wodociągowo - kanalizacyjną
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
1.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Wykaz co najmniej trzech obiektów wybudowanych w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem o kubaturze minimum 3500 m3 każdy; 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie oraz wykaz podwykonawców, z których Wykonawca będzie korzystał przy realizacji zamówienia; 6.Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane z należytą starannością 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenia i wykształcenia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11. Oświadczenie, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego. 12. Oświadczenie, że wykonawca jest w stanie zabezpieczyć wykonanie usługi pod względem organizacyjnym i finansowym - bilans roczny lub zeznanie podatkowe za ostatnie 3 lata, przy czym w tych latach Wykonawca musi udokumentować dodatni wynik finansowy; 13. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
|
Słownictwo główne |
Słownictwo uzupelniające (jeśli dotyczy) |
Glówny przedmiot |
45.00.00.00-7 |
|
|
|
|
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres
Zakres - budowa budynku sortowni wraz z instalacjami elektryczną i wodociągowo - kanalizacyjną. Parametry budynku sortowni: - powierzchnia zabudowy - 576,32 m2: - powierzchnia użytkowa - 539,40 m2; - kubatura - 3537,16 m3
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Wymagany
Data zakończenia 31/08/2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 3500 złotych Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczenie pieniężnym -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b st. 5 kt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
1. Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem; 2. Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Kierownik budowy, kierownicy robót muszą posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia) - aktualny wpis na listę właściwej Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa b)wykonawca wykonał co najmniej trzy obiekty wybudowanych w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem o kubaturze min. 3.500 m3 każdy c)Oferenci wykażą i udokumantują referencje za okres ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia d)Oferenci dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjalności w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji sieci elektrycznych; e))oferenci dysponują sprzętem niezbędnym i narzędziami do realizacji zamówienia; 3) Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową do wykonywania zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 800000 zł b) posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC w zakresie wykonywania robót budowlanych - min. suma ubezpieczenia 800000 zł 4) Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Spełnia / nie spełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1.Wypełniony formularz ofertowy; 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-zał. nr 1; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2; 4. Wykaz co najmniej trzech obiektów wybudowanych w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem o kubaturze min. 3.500 m3 każdy; 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie oraz wykaz podwykonawców, z których Wykonawca będzie korzystał przy realizacji zamówienia (wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami) na zał. Nr 4; 6. Referencje (za okres ostatnich 5 lat) potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane z należytą starannością; 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenia i wykształcenia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (Kierownik budowy, kierownicy robót muszą posiadać: stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), aktualny wpis na listę właściwej Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa. Pracownicy muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjalności w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji sieci elektrycznych); 8. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym i narzędziami do realizacji zamówienia; 9. Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (załącznik nr 5; 10.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11.Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13.Oświadczenie, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego; 14.Oświadczenie, że wykonawca jest w stanie zabezpieczyć wykonanie usługi pod względem organizacyjnym i finansowym - bilans roczny lub zeznanie podatkowe za ostatnie 3 lata, przy czym w tych latach Wykonawca musi udokumentować dodatni wynik finansowy; 15.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na kwotę minimum 800.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 16.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania robót budowlanych - min. suma ubezpieczenia 800.000 zł; 17.Oświadczenie, że złożone dokumenty są zgodne z prawdą; 18.Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji - min. 5 lat; 19.Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)
www.zuromin.ibip.net.pl
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 26/03/2007
Godzina: 09:30
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty
polski
IV.3.5) Termin związania ofertą
okres w dniach: 30
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 26/03/2007
Godzina: 10:00
Miejsce
Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin sala nr 36
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Nie
|