.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa Przedmioty działalności :Ogólne usługi publiczne Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających Tak Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Budowa sortowni odpadów w Brudnicach - dostawa i montaż linii technologicznej do segregacji odpadów
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(b) Dostawy Kupno Główne miejsce realizacji dostawy: Brudnice, gmina Żuromin, działka nr 36 II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej -
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż linii technologicznej do segregacji odpadów. Wymiary linii technologicznej ograniczone są wymiarami budynku hali (długość - 35,3 m w świetle muru, szerokość - 15,28 m w świetle muru, wysokość 3,98 - 5,70 m w świetle). Zestawienie urządzeń wchodzących w skład linii technologicznej; 1.Przenośnik taśmowy, kanałowy - zasobnia odpadów zmieszanych; 2.Przenośnik wznoszący do sortowania wstępnego; 3.Separator magnetyczny, nadtaśmowy z obudową oraz konstrukcją wsporczą; 4.Przesiewacz mechaniczny, wibracyjny wraz z konstrukcją wsporczą, z pomostem rewizyjnym, niezbędnymi osłonami i podkładem; 5.Przenośnik sortowniczy wyposażony w 6 stanowisk sortowniczych na podestach; 6.Kabina sortownicza z 6 stanowiskami sortowniczymi, wyposażona w instalację oświetleniową, grzewczą i wentylacyjną. UWAGA: Opis urządzeń wchodzących w skład linii technologicznej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Opis techniczny proponowanych rozwiązań linii technologicznej stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV - 45.22.21.00-0
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zał. Nr 1 do ofert); 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do ofert); 3.Wykaz co najmniej trzech zadań wykonanych w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem (zał. Nr 3 do ofert); 4.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie oraz wykaz podwykonawców, z których Wykonawca będzie korzystał przy realizacji zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami (zał. Nr 4 do ofert); 5. Referencje (za okres ostatnich 3 lat) potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane z należytą starannością 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenia i wykształcenia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (uprawnienia, odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjalności w zakresie robót, instalacji sanitarnych, instalacji sieci elektrycznych); 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10.Oświadczenie, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego; 11.Oświadczenie, że wykonawca jest w stanie zabezpieczyć wykonanie usługi pod względem organizacyjnym i finansowym - bilans roczny lub zeznanie podatkowe za ostatnie 3 lata, przy czym w tych latach Wykonawca musi udokumentować dodatni wynik finansowy; 12.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na kwotę minimum 800.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania robót budowlanych - min. suma ubezpieczenia 800.000 zł;
II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
|
Słownictwo główne |
Słownictwo uzupelniające (jeśli dotyczy) |
Glówny przedmiot |
45.22.21.00-0 |
|
|
|
|
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA Całkowita wielkość lub zakres
Zakres zamówienia obejmuję dostawę, montaż wraz z uruchomieniem linii technologicznej do sortowania odpadów
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Wymagany Data zakończenia 30/11/2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 7000 złotych (słownie: siedem tysięcy złotyc) Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczenie pieniężnym -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b st. 5 kt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem; 2. Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykonawca wykonał co najmniej trzy zadania w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem b)Oferenci wykażą i udokumantują referencje za okres ostatnich 3 lat odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia c)Oferenci dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjalności w zakresie robót, instalacji sanitarnych, instalacji sieci elektrycznych; d)oferenci dysponują sprzętem niezbędnym i narzędziami do realizacji zamówienia; 3)Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową do wykonywania zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 800000 zł b)posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC w zakresie prowadzonej działalności - min. suma ubezpieczenia 800000 zł 4) Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia / nie spełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1.Wypełniony formularz ofertowy; 2.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zał. Nr 1 do ofert); 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do ofert); 4.Wykaz co najmniej trzech zadań wykonanych w okresie ubiegłych 3 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem (zał. Nr 3 do ofert); 5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie oraz wykaz podwykonawców, z których Wykonawca będzie korzystał przy realizacji zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami (zał. Nr 4 do ofert); 6.Referencje (za okres ostatnich 3 lat) potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane z należytą starannością 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenia i wykształcenia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (uprawnienia, odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. specjalności w zakresie robót, instalacji sanitarnych, instalacji sieci elektrycznych); 8.Oświadczenie, że wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym i narzędziami do realizacji zamówienia; 9.Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (zał. Nr 5 do oferty); 10.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11.Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13.Oświadczenie, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego; 14.Oświadczenie, że wykonawca jest w stanie zabezpieczyć wykonanie usługi pod względem organizacyjnym i finansowym - bilans roczny lub zeznanie podatkowe za ostatnie 3 lata, przy czym w tych latach Wykonawca musi udokumentować dodatni wynik finansowy; 15.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na kwotę minimum 800.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 16.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - min. suma ubezpieczenia 800.000 zł; 17.Oświadczenie, że złożone dokumenty są zgodne z prawdą; 18.Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji - min. 5 lat; 19.Schemat linii technologicznej wraz z opisem. 20.Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy) www.zuromin.ibip.net.pl
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 26/03/2007 Godzina: 09:30 IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty polski IV.3.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 26/03/2007 Godzina: 10:30
Miejsce Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin sala nr 36
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Nie VI.2) INFORMACJE DODATKOWENie
|