Żuromin 2007-05-15
IBGKiOŚ. 7020-8/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTA BUDOWLANA
Nazwa zamówienia:
Przebudowa drogi Nadratowo Nowe – Nadratowo Stare
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13 e-mail: ugimz@go2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony do 60.000 euro.
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi Nadratowo Nowe – Nadratowo Stare
Długość - 0,872 km, szerokość – 5 m
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45.23.31.20-6
W zakres robót wchodzą :
Roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych przy wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 0,872 km
- usunięcie krzaków i porostów – 0,02 ha
Roboty ziemne:
- roboty ziemne wykonane koparkami przy wykonywaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 72,63 m3
- plantowanie powierzchni skarp rowu – 1209 m2
- roboty ziemne wykonane koparkami przy wykonywaniu koryta z odwiezieniem urobku
– 1338,61 m3
Zjazdy:
- wykonanie przepustów rurowych żelbetowych o średnicy 400 mm na podsypce piaskowej – 66 m
- wykonanie warstwy żwirowej na zjazdach o grubości warstwy 15 cm – 224,40 m2
Podbudowa:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki i walców – 5678,70 m2
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości ok. 15 cm po zagęszczeniu – 8278,70 m2
Nawierzchnia:
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 4 cm – 4360,00 m2
Pobocza:
- wykonanie nawierzchni żwirowej na uzupełnienie poboczy gr. ok. 4 cm – 1308 m2
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
- oznakowanie pionowe – 3 szt.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – do 31 lipiec 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia.
Dokumenty wymagane:
a) Druk ofertowy (załącznik do siwz) wraz z kosztorysem ofertowym
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1;
f) Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2
g) Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3;
h) Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością;
i) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4;
j) Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji – na okres 2 lat.
k) Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (załącznik nr 5 )
l) Dokument potwierdzający wniesienie wadium
8. Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych 00/100):
Ø W pieniądzu – sposób przekazania – kwotę 2.000,00 zł należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego NRB: 59124032171111000027662430 Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Ø Innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 25.05.2007 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
08.05.2007, godz. 10.00, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|