Żuromin,2007.08.03
IBGKiOŚ. 7020-31-II/06/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTA BUDOWLANA
Nazwa zamówienia:
Budowa ścieżki pieszo – rowerowej przy drodze wojewódzkiej nr 563 Rypin – Żuromin – Mława na odcinku od km 32+200 do km 34+460 Poniatowo - Żuromin
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13 e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki pieszo – rowerowej przy drodze wojewódzkiej nr 563 Rypin – Żuromin – Mława na odcinku od km 32+200 do km 34+460 Poniatowo - Żuromin
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV - 45.23.31.61-5 CPV - 45.23.31.62-2 CPV - 45.23.32.22-1
W zakres robót wchodzą :
Roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 2,26 km
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharek – 5 650 m2
- mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia – 0,02 ha
- mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni (średnica drzew 26-35 cm) – 18 szt
- mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni (średnica drzew 36-45 cm) – 3 szt
- wywożenie dłużyc na odległość do 2 km – 1,5 mp
- wywożenie karpiny na odległość do 2 km – 1,0 mp
- wywożenie gałęzi na odległość do 2 km – 1,5 mp
Roboty ziemne:
- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t – 2 322,00 m3
- wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi – 1 103,00 m3
- przemieszczanie spycharkami mas ziemnych uprzednio odspojonych na odległość do 10 m – 1 103,00 m3
- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi i spycharkami w ziemi zmagazynowanej w hałdach z transportem samochodami samowyład. – 401,00 m3
- nakłady uzupełniające do tablic za każdy rozpoczęty 1 km odl. transportu ponad 1 km samochodami samowył. – 401,00 m3
Podbudowa zjazdów:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie – 1 215,26 m2
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 1 215,26 m2
Zjazdy:
- nawierzchnie z asfaltu gr. 4 cm, układana na podsypce piaskowej – 1 215,26 m2
- krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo – piaskowej jako obramowanie zjazdów – 999,18 m
Ścieżka pieszo – rowerowa:
- podbudowa z kruszywa naturalnego, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 5 650 m2
- nawierzchnie z asfaltu gr. 4 cm, układana na podsypce piaskowej – 5 650 m2
Obrzeża:
- obrzeża betonowe o wymiarach 20x8 cm na podsypce piaskowej – 4 520 m
Odwodnienie:
- przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe betonowe – 16,17 m3
- przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe o śr. 50 cm – 154,00 m
- przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm – 58,00 szt.
Oznakowanie:
- pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o śr. 50 mm – 6 szt.
- pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne – 6 szt.
- oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – 4,00 m2
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – do 12 październik 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane:
1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1 do oferty;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2 do oferty
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty;
7. Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością;
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;
9. Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji – na okres 2 lat.
10. Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 5 do oferty)
11. Dokument potwierdzający wniesienie wadium
Ponadto oferta musi zawierać:
- ofertę cenową – (druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ)
- kosztorys ofertowy
8. Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100):
Ø W pieniądzu – sposób przekazania – kwotę 5.000,00 zł należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego NRB: 59124032171111000027662430 Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Ø Innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 24.08.2007 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
24.08.2007, godz. 10.00, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|