Żuromin, 2007-08-27
IBGKiOŚ. 7020-38/05/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTA BUDOWLANA
Nazwa zamówienia:
Budowa ul. Brzozowej i ul. Wiatracznej w Żurominie
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13 e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Brzozowej i ul. Wiatracznej w Żurominie
I. Budowa ul. Brzozowej:
W zakres robót wchodzą :
Roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych przy wykonaniu koryta pod drogi – 0,240 km
Roboty ziemne:
- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi przy wykonywaniu koryta pod przykanaliki i studzienki ściekowe – 8,80 m3
- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi przy wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i chodnika – 315,81 m3
- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z odwozem urobku poza teren budowy – 215,22 m3
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni mechanicznie – 1674,70 m2
Krawężniki, obramowania o obrzeża:
- ustawienie krawężników betonowych – 240,00 m
Podbudowa:
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm pod zjazdy na posesje – 158,90 m2
- wykonanie dolnej warstwy nawierzchni z pospółki, gr. warstwy po uwałowaniu. 20 cm – 1482,00 m2
Nawierzchnia:
- ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych, gr. 5 cm – 1482,00 m2
Elementy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych:
- montaż przykanalików z rur PVC – 17,00 m
- montaż studzienek ściekowych ulicznych - 4 szt
Roboty naprawczo – konserwacyjne:
- regulacja pionowa studzienek – 5 szt.
II. Budowa ul. Wiatracznej:
W zakres robót wchodzą :
Roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych przy wykonaniu koryta pod drogi – 0,247 km
Roboty ziemne:
- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi przy wykonywaniu koryta pod przykanaliki i studzienki ściekowe – 4,50 m3
- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi przy wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i chodnika – 361,42 m3
- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z odwozem urobku poza teren budowy – 6,00 m3
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni mechanicznie – 1605,50 m2
Krawężniki, obramowania o obrzeża:
- ustawienie krawężników betonowych – 247,00 m
Podbudowa:
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm pod zjazdy na posesje – 53,10 m2
- wykonanie dolnej warstwy nawierzchni z pospółki, gr. warstwy po uwałowaniu. 20 cm – 1500,00 m2
Nawierzchnia:
- ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych, gr. 5 cm – 1500,00 m2
Elementy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych:
- montaż przykanalików z rur PVC – 16,25 m
- montaż studzienek ściekowych ulicznych - 4 szt
Roboty naprawczo – konserwacyjne:
- regulacja pionowa studzienek – 4 szt.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – do 31 październik 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane:
1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1 do oferty;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2 do oferty
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty;
7. Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością;
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;
9. Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji – na okres 2 lat.
10. Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 5 do oferty)
11. Dokument potwierdzający wniesienie wadium
Ponadto oferta musi zawierać:
- ofertę cenową – (druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ)
- kosztorys ofertowy
8. Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych 00/100):
Ø W pieniądzu – sposób przekazania – kwotę 2.000,00 zł należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego NRB: 59124032171111000027662430 Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Ø Innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 17.09.2007 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
17.09.2007, godz. 10.00, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|