16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2007 :: Przetargi w 2007 roku :: Ogłoszenie o zamówieniu


 

18/2007
SSP w Poniatowie - Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu

                                                                                                Żuromin,  2007-08-28

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTA BUDOWLANA

 

Nazwa zamówienia:

Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu

 

1.      Nazwa i adres zamawiającego:

Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie

Ul. Szkolna 4

Poniatowo
09-300 Żuromin,

woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel. (0-23) 6571-192
e-mail:
sspponiatowo@neostrada.pl

REGON: 001134234 NIP: 5110150766

godz. urzędowania: 8.00 – 14.00

 

2.      Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

 

3.      Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl

 

4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV  45.00.00.00-7

 

W zakres robót wchodzą :

Roboty rozbiórkowe:

- rozebranie rynien, rur, pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku

- transport gruzu z terenu rozbiórki

- rozbiórka elementów betonowych

Roboty budowlano – konstrukcyjne dachu:

- zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi

- betonowanie belek podciągów i wieńców zbrojonych

- wykonanie kominów

- wykonanie więźby dachowej (podwaliny, murłaty, słupy, płatwie, krokwie, kleszcze, miecze i zastrzały, olacenie połaci dachowych łatami i kontrłatami, deska licowa)

- obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej

- pokrycie dachu blachą dachówkową

- montaż obróbek z tworzyw sztucznych (rynny dachowe, rury spustowe, leje spustowe, gąsiory)

- wykonanie ścian murowanych

-  wykonanie tynków zewnętrznych

- malowanie tynków zewnętrznych

- okładzina typu „Siding”

- rozbiórka starej instalacji odgromowej i montaż nowej

- montaż rury wywiewnej z PCV

 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia –  15 grudzień 2007 r.

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.

Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX  niniejszej SIWZ.

Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.

Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

Dokumenty wymagane:

1.       Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst.
 art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1  ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1 do oferty;

2.       Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2 do oferty

3.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

4.       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.       Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

6.       Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty;

7.       Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane    z należytą starannością;

8.       Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;

9.       Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji – na okres min. 5lat.

10.   Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 5 do oferty)

 

   Ponadto oferta musi zawierać:

- ofertę cenową – (druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ)

- kosztorys ofertowy

 

8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

9. Kryteria oceny ofert:

    Cena – 100%

 

10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego

      Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie

      Ul. Szkolna 4

      Poniatowo

      09-300 Żuromin

      pokój dyrektora

            do dnia 18.09.2007 r, do godz. 11.00

11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,

            pokój dyrektora szkoły, godz. 11.30,

 

12. Termin związania ofertą – 30 dni

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

                                                                   Dyrektor Samorządowej   Szkoły          

                                                                   Podstawowej w Poniatowie         

                                                                     /-/ Leszek Kawczyński

 





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech