Żuromin, 2007-08-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTA BUDOWLANA
Nazwa zamówienia:
Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Ul. Szkolna 4
Poniatowo 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 6571-192 e-mail: sspponiatowo@neostrada.pl
REGON: 001134234 NIP: 5110150766
godz. urzędowania: 8.00 – 14.00
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45.00.00.00-7
W zakres robót wchodzą :
Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie rynien, rur, pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku
- transport gruzu z terenu rozbiórki
- rozbiórka elementów betonowych
Roboty budowlano – konstrukcyjne dachu:
- zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi
- betonowanie belek podciągów i wieńców zbrojonych
- wykonanie kominów
- wykonanie więźby dachowej (podwaliny, murłaty, słupy, płatwie, krokwie, kleszcze, miecze i zastrzały, olacenie połaci dachowych łatami i kontrłatami, deska licowa)
- obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej
- pokrycie dachu blachą dachówkową
- montaż obróbek z tworzyw sztucznych (rynny dachowe, rury spustowe, leje spustowe, gąsiory)
- wykonanie ścian murowanych
- wykonanie tynków zewnętrznych
- malowanie tynków zewnętrznych
- okładzina typu „Siding”
- rozbiórka starej instalacji odgromowej i montaż nowej
- montaż rury wywiewnej z PCV
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – 15 grudzień 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane:
1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1 do oferty;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2 do oferty
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty;
7. Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością;
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty;
9. Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji – na okres min. 5lat.
10. Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 5 do oferty)
Ponadto oferta musi zawierać:
- ofertę cenową – (druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ)
- kosztorys ofertowy
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Ul. Szkolna 4
Poniatowo
09-300 Żuromin
pokój dyrektora
do dnia 18.09.2007 r, do godz. 11.00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
pokój dyrektora szkoły, godz. 11.30,
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Dyrektor Samorządowej Szkoły
Podstawowej w Poniatowie
/-/ Leszek Kawczyński
|