Żuromin, 2007-10-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWA
Nazwa zamówienia:
Dostawa materiałów do nadbudowy budynku szkoły i wymiany konstrukcji dachu w Samorządowej Szkole Podstawowej w Poniatowie
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Ul. Szkolna 4
Poniatowo 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 6571-192 e-mail: sspponiatowo@neostrada.pl
REGON: 001134234 NIP: 5110150766
godz. urzędowania: 8.00 – 14.00
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do nadbudowy szkoły i wymiany konstrukcji dachu w Samorządowej Szkole Podstawowej w Poniatowie – Etap I
Wykaz materiałów:
1. Blachodachówka gr. 0,5 mm, kolor brązowy
2. Blacha płaska, kolor brązowy
3. Gąsior duży
4. Tuleja do obróbki kominów (MASTER FLASH CAPRICON 1-160)
5. Rura spustowa f 100 - 4 m
6. Łącznik rury spustowej f 100
7. Kolano < 67 st.
8. Uchwyt stalowy do rury f 100
9. Rynny f 130 dł.3 m
10. Łącznik rynny f 130
11. Uchwyt do rynny f 130
12. Wylot rynny 130/100
13. Zaślepka lewa f 130
14. Zaślepka prawa f 130
15. Uszczelka pod gąsior
16. Wkręty farmerskie 4,8x35
Zestawienie materiałów wraz z podaną ilością w załączniku nr 1 do SIWZ
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV - 28811000-0
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – do 12 grudzień 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane:
1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1 do oferty;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2 do oferty
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji – na okres 10 lat.
5. Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 3 do oferty)
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Ul. Szkolna 4
Poniatowo
09-300 Żuromin
pokój nauczycielski
do dnia 12.11.2007 r, do godz. 9:30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
pokój nauczycielski, godz. 10:00,
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Dyrektor Samorządowej Szkoły
Podstawowej w Poniatowie
/-/ Leszek Kawczyński
|