Żuromin, dnia 07.12.2007 r
IBGK i OŚ. 7020-19/07
Do wszystkich wykonawców
Dot. Przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych na zadanie pn.: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole szkół Nr 1 w Żurominie – Etap II”
INFORMACJA
o powtórzeniu czynności
Urząd Gminy i Miasta Żuromin działając zgodnie z art. 183 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. 164, poz. 1163 z późn. zm.) informuje, że po rozstrzygnięciu dwóch protestów w całości oraz jednego w części, wniesionych na czynności Zamawiającego podjęte w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na budowę boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 1 w Żurominie – Etap II dokona następujących czynności:
- zmieni zapisy w Specyfikacji Technicznej Wykonywania i Odbioru Robót pkt. 2.2.4. Nawierzchnie dotyczący opisu wykonywania nawierzchni nie używając nazw producentów;
- zmieni zapis SIWZ pkt. IX w części „Dokumenty wymagane” pkt. 7, tak aby był zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
|