Żuromin, 2008-02-07
IBGKiOŚ. 7020-13/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE
Nazwa zamówienia:
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni ulic na terenie miasta i gminy Żuromin
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40, Tlx. (0-23) 81-29-13 e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni ulic na terenie miasta i gminy Żuromin
W zakres robót wchodzi wykonanie następujących napraw rozliczanych na podstawie cen jednostkowych:
- remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu emulsji drogowej i grysów kamiennych - za 1 m2
- usunięcie rakowin w jezdni - za 1 m2
- ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej gr. 4 cm na istniejącej podbudowie
- za 1 m2
- wyrównanie nawierzchni masą bitumiczną - za 1 t
- uzupełnienie podbudowy miałem kamiennym - za 1 t
- uzupełnienie podbudowy kruszywem naturalnym - za 1 t
- uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym - za 1 t
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV – 45.23.31.40-2, CPV – 45.23.31.42-6
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – do 31.12.2008 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia.
Dokumenty wymagane:
§ Druk ofertowy wraz z formularzem cenowym - załącznik do siwz
§ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
§ Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 2-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
§ Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
§ Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
§ Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 1 do oferty;
§ Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2 do oferty;
§ Doświadczenie zawodowe -Wykonanie dróg o nawierzchni asfaltowej o pow. co najmniej 200 tys. m2 w ciągu ubiegłych 5 lat z zakresu podobnego do objętego zamówieniem na załączniku nr 3 do oferty;
§ Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością;
§ Wykaz kierownictwa firmy i wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia, życiorys zawodowy) oraz gotowości do współpracy z oferentem (umowy przedwstępne, oświadczenia o gotowości współpracy) – w przypadku gdyby osoby przewidziane przez oferenta do realizacji zamówienia nie były pracownikami na załączniku nr 4 do oferty;
§ Potencjał sprzętowy – wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego przy wykonywaniu powyższych prac
§ Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
§ Podpisany projekt umowy – zał. Nr 5 do oferty.
8. Informacja na temat wadium – 2.000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych):
Ø W pieniądzu – sposób przekazania – kwotę 2.000,00 zł należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego NRB: 59124032171111000027662430 Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Ø Innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
9. Kryteria oceny ofert:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
- cena za remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych |
|
- cena za usunięcie rakowin |
- 10 % |
- cena za ułożenie 1 m2 nawierzchni z masy bitumicznej gr. 4 cm na istniejącej podbudowie |
- 30% |
- cena za wyrównanie nawierzchni masą bitumiczną |
- 20% |
- cena za uzupełnienie podbudowy miałem kamiennym |
- 10 % |
- cena za uzupełnienie podbudowy kruszywem naturalnym |
- 5% |
- cena za uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym |
- 5% |
suma |
- 100% |
Wynik będzie traktowany jako suma punktów w oparciu o ustalone kryterium.
10. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 28.02.2008 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
28.02.2008 r, godz. 10.00, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|