16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2008 :: Przetargi w 2008 roku :: Przetarg nr 6 - Dyrektor SSP w Poniatowie - Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu


 

Ogłoszenie o zamówieniu

Żuromin dnia, 14.03.2008r.

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej art.11ust.8 upzp

 (procedura  uproszczona)

 

Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie

Ul. Szkolna 4

Poniatowo
09-300 Żuromin,

woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 6571-192
e-mail: sspponiatowo@neostrada.pl

REGON: 001134234 NIP: 5110150766

godz. urzędowania: 8.00 – 14.00

 

działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz.1655 ) zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 39 ww. ustawy, w trybie przetargu nieograniczonego.

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu”

Wspólny słownik zamówień publicznych ( CPV)-  45.00.00.00-7

 

Inwestycja polega min. na wykonaniu następujących robót: ,,Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu z materiału własnego wykonawcy oraz powierzonego przez zamawiającego.

Zamawiający przed rozpoczęciem prac  protokólarnie przekaże materiały wykazane w Zał. Nr 1a do SIWZ - Zestawienie materiałów do przebudowy dachu w SSP w Poniatowie - materiały blacharskie i dekarskie oraz  Zał. Nr 1b do SIWZ - zestawienie materiałów do  przebudowa dachu w SSP w Poniatowie -  drewno impregnowane 

 

W zakres robót wchodzą :

Roboty rozbiórkowe:

- rozebranie rynien, rur, pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku,

- transport gruzu z terenu rozbiórki,

- rozbiórka elementów betonowych.

Roboty budowlano – konstrukcyjne dachu:

- zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi,

- betonowanie belek podciągów i wieńców zbrojonych,

- wykonanie kominów,

- wykonanie więźby dachowej (podwaliny, murłaty, słupy, płatwie, krokwie, kleszcze, miecze i zastrzały, olacenie połaci dachowych łatami i kontrłatami, deska licowa,

- obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej,

- pokrycie dachu blachą dachówkową,

- montaż obróbek z tworzyw sztucznych (rynny dachowe, rury spustowe, leje spustowe, gąsiory),

- wykonanie ścian murowanych,

-  wykonanie tynków zewnętrznych,

- malowanie tynków zewnętrznych,

- okładzina typu „Siding”,

- rozbiórka starej instalacji odgromowej i montaż nowej,

- montaż rur wywiewnych z PCV,

- inne wg przedmiaru robót.

Wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne w siedzibie Zamawiającego .

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia dotyczącą niniejszego postępowania można pobrać osobiście w siedzibie zamawiającego (pok. Dyrektora) oraz uzyskać drogą pocztową lub elektroniczną. Specyfikacja wydawana jest bezpłatnie .

3. W postępowaniu nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych oraz częściowych.

4. Termin wykonania zamówienia – 22 sierpnia 2008 r.

5.  O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

a)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, które posiadają  uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane  przez Prawo Budowlane, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika robót,

b)     wykaz wykonanych w okresie ostatnich  5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres pro   wadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających , że roboty te zostały wykonane  należycie,

c)      dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia -:

d)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

e)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP, spełniają warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ustawy PZP.

f)        wyrażą zgodę na 14-dniowy termin płatności za wykonanie roboty,

g)     udzielą 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,

h)      złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,

Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

1) wypełniony formularz ofertowy,

2) szczegółowy kosztorys ofertowy,

3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,

4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1  ustawy ( na załączniku do SIWZ),

5)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego  

oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich  5 lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia,   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających , że roboty te zostały wykonane  należycie,

7)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności - informacje dotyczące kandydata na kierownika robót wraz z uprawnieniami,

8)oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia

9)oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - 10)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy),

10) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

11)oświadczenie wykonawcy, że wyraża zgodę na 14-dniowy termin płatności za wykonanie roboty,

13)oświadczenie wykonawcy, że udziel 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,

7. Oferty przetargowe należy składać w terminie do 04.04.2008 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego tj.: pokój dyrektora szkoły.

8. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował kryterium:       cena 100 - %.

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem   terminu składania ofert.

10. Zamawiający  przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.5 i 6  ustawy.

11. W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

                                                                      Dyrektor Samorządowej Szkoły Podstawowej w Poniatowie

 /-/ Leszek Kawczyński

 

 





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech