16-12-2023r.
godzina 21:25
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2008 :: Przetargi w 2008 roku :: Przetarg nr 6 - Dyrektor SSP w Poniatowie - Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu


 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

      SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH   WARUNKÓW   ZAMÓWIENIA

                                                                     

Dla przetargu na wykonanie: ,,Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu”

 

Zamawiający:

 

Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie

Ul. Szkolna 4

Poniatowo
09-300 Żuromin,

woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 6571-192
e-mail:
sspponiatowo@neostrada.pl

REGON: 001134234 NIP: 5110150766

godz. urzędowania: 8.00 – 14.00

 

 

Postępowanie jest prowadzone w oparciu

o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień  publicznych

(t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655)

 

 

 

 

                                             Zatwierdził:

                                                                                                                                 

                                                                        Dyrektor Samorządowej   Szkoły          

                                                                   Podstawowej w Poniatowie         

                                                                     /-/ Leszek Kawczyński

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żuromin dnia 14.03.2008r.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej art.11ust.8 upzp (procedura  uproszczona)

 

Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie

Ul. Szkolna 4

Poniatowo
09-300 Żuromin,

woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 6571-192
e-mail:
sspponiatowo@neostrada.pl

REGON: 001134234 NIP: 5110150766

godz. urzędowania: 8.00 – 14.00

 

zwany dalej ,, Zamawiającym " zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu  nieograniczonego, na podstawie art.39 ustawy  Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej ,, SIWZ".

Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007, Nr 223 , poz.1655, zwanej dalej ,, ustawą" ,a w sprawach nieuregulowanych przepisy kodeksu cywilnego.

1. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone będzie w trybie: przetarg nieograniczony

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu”

 

Wspólny słownik zamówień publicznych ( CPV)-  45.00.00.00-7

 

Inwestycja polega min. na wykonaniu następujących robót: ,,Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu z materiału własnego wykonawcy oraz powierzonego przez zamawiającego.

Zamawiający przed rozpoczęciem prac  protokólarnie przekaże materiały wykazane w Zał. Nr 1a do SIWZ - Zestawienie materiałów do przebudowy dachu w SSP w Poniatowie - materiały blacharskie i dekarskie oraz  Zał. Nr 1b do SIWZ - zestawienie materiałów do  przebudowa dachu w SSP w Poniatowie -  drewno impregnowane 

 

W zakres robót wchodzą :

Roboty rozbiórkowe:

- rozebranie rynien, rur, pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku

- transport gruzu z terenu rozbiórki

- rozbiórka elementów betonowych

Roboty budowlano – konstrukcyjne dachu:

- zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi

- betonowanie belek podciągów i wieńców zbrojonych

- wykonanie kominów

- wykonanie więźby dachowej (podwaliny, murłaty, słupy, płatwie, krokwie, kleszcze, miecze i zastrzały, olacenie połaci dachowych łatami i kontrłatami, deska licowa)

- obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej

- pokrycie dachu blachą dachówkową

- montaż obróbek z tworzyw sztucznych (rynny dachowe, rury spustowe, leje spustowe, gąsiory)

- wykonanie ścian murowanych

-  wykonanie tynków zewnętrznych

- malowanie tynków zewnętrznych

- okładzina typu „Siding”

- rozbiórka starej instalacji odgromowej i montaż nowej

- montaż rur wywiewnych z PCV

- inne wg przedmiaru robót

Wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne w siedzibie Zamawiającego . 

3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia dotyczącą niniejszego postępowania można pobrać osobiście w siedzibie zamawiającego (pok. dyrektora) oraz uzyskać drogą pocztową lub elektroniczną. Specyfikacja wydawana jest bezpłatnie.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

6. W cenie oferty każdy oferent uwzględnia koszty związane z wykonaniem dokumentacji oznakowania i zabezpieczenia robót.

7. Zamawiający  przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w 

        art.67 ust.1 pkt.5 i 6  ustawy.

8.  Wizja lokalna terenu budowy.

Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia , a także zdobył , na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca.

 

10. Nadzorującym prowadzenie robót będzie osoba upoważniona przez Zamawiającego.

11.Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia  zakończenia: 2008-08-22.

12.Warunki udziału w postępowaniu:

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, które posiadają  uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane  przez Prawo Budowlane, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika robót,

c)      wykaz wykonanych w okresie ostatnich  5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających , że roboty te zostały wykonane  należycie,

d)      dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia -:

e)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

f)        nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP, spełniają warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ustawy PZP.

g)      wyrażą zgodę na 14-dniowy termin płatności za wykonanie roboty,

h)      udzielą 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,

i)        złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,

j)        spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia

12.1.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,, spełnia - nie spełnia ",w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.13 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

12.2.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

13.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami:

Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

1) wypełniony formularz ofertowy,

2) szczegółowy kosztorys ofertowy,

3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,   wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,

4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1  ustawy ( na załączniku nr 3 do SIWZ),

5)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego  

  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich  5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających , że roboty te zostały wykonane  należycie,

7)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności - informacje dotyczące kandydata na kierownika robót wraz z uprawnieniami,

8)oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia -:

9)oświadczenie wykonawcy, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - 10)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy),

11)oświadczenie wykonawcy, że wyrażą zgodę na 14-dniowy termin płatności za wykonanie roboty,

13)oświadczenie, że wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,

14. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.

Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.

Zamawiający wzywa wykonawców do uzupełnienia dokumentów zgodnie z art.26ust.3 ustawy PZP

15.Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:

15.1.Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art. 38).

15.2.W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu, telefaksu lub drogą elektroniczną, uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

15.3.Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.

16. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami  są:

w sprawach proceduralnych i merytorycznych : dyrektor Leszek Kawczyński 

                                                     tel.0-23  657 11 92 w godz. od 8.00 do 14.00,

                                                     kom. 507 077 324

18.Termin związania ofertą:

18.1.Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

18.2.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

18.3.W uzasadnionych przypadkach co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium.

18.4.Zgoda wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

19.Opis sposobu przygotowywania oferty:

19.1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

19.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

19.3.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty.

19.4.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę  ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji.

19.5.Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji.

19.6.Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.

19.7.Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną Wykonawcy. Pozostałe strony muszą być parafowane.

19.8.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.

19.9.W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą:

,,INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz.U. z 1993 r. nr 47 poz. 211 z późn. zm.)

20. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza on powierzyć podwykonawcom.

21.Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób:

,,Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu”

 

,,NIE OTWIERAĆ  przed 2008-04-04godz. 10:15”
Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

22. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 21 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

23. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 )

24. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

24.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: dyrektora)        do dnia 2008-04-04 do godz. 10:00.Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

24.2. Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu 2008-04-04 o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr

25. Opis sposobu obliczenia ceny:

25.1.Przy robotach budowlanych do obliczenia ceny oferty należy uwzględnić zmiany

przepisów wynikające z rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i

Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i

robót budowlanych (Dz.U. nr 80 z 2001 r.)

25.2.Rozporządzenie określa jednolite dla wszystkich jednostek gospodarczych metody

kosztorysowania obiektów i robót budowlanych w tym rodzaje kosztorysów i     

podstawy ich sporządzania.

 

25.3.Rozporządzenie stosuje się do kosztorysów stanowiących kalkulację cen na obiekty i roboty budowlane, opracowywanych przez wykonawców robót na żądanie Zamawiającego.

25.4.Oferent oblicza cenę oferty dodając wartość netto bez podatku VAT poszczególnych elementów zamówienia, a następnie od tej sumy Oferent może odjąć wszelkie zniżki i dodaje wartość podatku VAT. Tak wyliczoną cenę z podatkiem VAT zamieszcza w ofercie. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

25.5.Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535z późn.zm ).

25.6.Podana cena oferty będzie stała i będzie obowiązywać w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.

25.7.Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny oraz w przypadku, gdy wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny będą powodem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 i 7.

26. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem:

 

CENA OFERTOWA - 100%

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych  przez Wykonawców w zakresie danego kryterium.

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.

Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

 

26.1.Ocena ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:

 

              cena oferowana minimalna brutto

CENA= .............................................................. x 100 pkt. X 100%

              cena badanej oferty

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Maksymalna ilość punktów , jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.

UWAGA: ostateczna cena oferty powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku

 

W toku oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

27.Udzielenie zamówienia:

27.1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.

27.2.Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią przesłanki wskazane w art. 93 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655)

27.3.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru , a także nazwy ( firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,

b)wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

c)wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne - jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę.

Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt 27.3 Zamawiający umieści na stronie internetowej e-mail, www.zuromin.ibip.net.pl  oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

27.4.Umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.

27.5.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

28. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:

28.1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej ( brutto).

28.2.Zabezpieczenie wnosi się w jednej lub kilku następujących formach:

a)pieniądzu, wg prawa bankowego;

b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;

c)gwarancjach bankowych;

d)gwarancjach ubezpieczeniowych;

e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

28.3.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

28.4.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

28.5.W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pozostałych dopuszczanych formach określonych w pkt. 28.2 od b) do e) SIWZ dokument zabezpieczenia należy złożyć w depozycie w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 24 – najpóźniej w dacie podpisania umowy.

28.6.W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 28.2. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.

28.7.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości nie może przekraczać 30% wysokości zabezpieczenia i jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.

 

29. Istotne postanowienia umowy:

29.1.Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji.       

30.Pouczenie o środkach ochrony prawnej:

1.Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy prawo zamówień publicznych przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ww. ustawy.

2.Wykonawca ma prawo złożyć protest w terminie 7 dni od dnia, w którym powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

3.Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

31. Aukcja elektroniczna

W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

32. Inne:

Do spraw nieuregulowanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) ustawy Prawo budowlane ( z dnia 1 lipca 1994r. Dz.U.z 2003 nr 207, poz. 2016ze zm.) przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny ( Dz.U.z 1964r nr.16,poz.93 z późn.zm) oraz przepisy powołane w SIWZ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1do SIWZ

 

 

                                                                                              .........................................                                                                         ...........................................

/Nazwa i dres oferenta/                                                          / miejscowość i data/

 

 

Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie

Ul. Szkolna 4

Poniatowo
09-300 Żuromin,

woj. mazowieckie, powiat Żuromin
tel.
(0-23) 6571-192
e-mail:
sspponiatowo@neostrada.pl

REGON: 001134234 NIP: 5110150766

godz. urzędowania: 8.00 – 14.00

 

 

 

FORMULARZ OFERTOWY                                                                                                                    

                                                                                     

Odpowiadając na zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu opublikowanym ogłoszeniem z dnia 14.03.2008r., prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie :,,Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu”

Oferujemy wykonanie robót, będącym przedmiotem zamówienia za cenę brutto:...................................................................................................................zł /słownie:..................................................................................................................

       ............................................................................................................................ zł/  

     Cena zawiera podatek VAT: .........% tj. kwotę w wysokości .................................zł, 

     zgodnie z kosztorysem ofertowym, stanowiącym integralną część niniejszej oferty.

 

1.         Roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie do 22 sierpnia 2008 roku.

2.         Na całość wykonanych robót udzielamy Zamawiającemu gwarancji na okres 5lat.

3.         Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zmówienia (w tym ze wzorem umowy) i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte.

4.         Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dni 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych ( DZ. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655)

5.         Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ, tj. 30 dni.

6.         Roboty objęte zamówieniem zamierzamy wykonać z udziałem*/ bez udziału* podwykonawców.

 

7.         W przypadku przyznania nam zamówienia, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.

 

8.         Zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty jako najkorzystniejszej, do wniesienia, przed terminem podpisania umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości określonej w SIWZ, tj. wartość: ......................................zł /słownie .................................................................. ......................................................zł/, w formie ......................................................

 

9.         Oferta została złożona na  ............................... stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr....................do nr....................

 

10.    Niniejszym informujemy, iż informacje składające się na ofertę, zawarte na stronach od ......................do .................stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być ogólnie udostępnione.

 

 

11.    Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:

 

1/....................................................

2/....................................................

3/....................................................

4/....................................................

5/....................................................

6/ ...................................................

7/....................................................

8/....................................................

9/ ...................................................

10/ .................................................

 

....................................................

/upełnomocnieni przedstawiciele oferenta/

Uwaga:

Jeżeli dołączone są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

·        niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

 WZÓR UMOWY

UMOWA  O  ROBOTY  BUDOWLANE
Nr ..........

 

W dniu ....... w Żurominie pomiędzy: Samorządową Szkołą Podstawową w Poniatowie zwanym dalej w tekście „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:

1. ………………………….

a .......... zwanym dalej „Wykonawcą” reprezentowanym przez:

1.      ............

na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przetargu nieograniczonym z  dnia ........ r. została zawarta umowa o następującej treści:

 

Przedmiot Umowy

            § 1

 

Zgodnie z wynikiem przetargu  nieograniczonego, Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje  do wykonania:  ,,Nadbudowę budynku szkoły i wymianę konstrukcji dachu z materiału własnego wykonawcy oraz powierzonego przez zamawiającego.

Zamawiający przed rozpoczęciem prac  protokólarnie przekaże materiały wykazane w Zał. Nr 1a do SIWZ - Zestawienie materiałów do przebudowy dachu w SSP w Poniatowie - materiały blacharskie i dekarskie oraz  Zał. Nr 1b do SIWZ - zestawienie materiałów do  przebudowa dachu w SSP w Poniatowie -  drewno impregnowane 

 

W zakres robót wchodzą :

Roboty rozbiórkowe:

- rozebranie rynien, rur, pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku

- transport gruzu z terenu rozbiórki

- rozbiórka elementów betonowych

Roboty budowlano – konstrukcyjne dachu:

- zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi

- betonowanie belek podciągów i wieńców zbrojonych

- wykonanie kominów

- wykonanie więźby dachowej (podwaliny, murłaty, słupy, płatwie, krokwie, kleszcze, miecze i zastrzały, olacenie połaci dachowych łatami i kontrłatami, deska licowa)

- obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej

- pokrycie dachu blachą dachówkową

- montaż obróbek z tworzyw sztucznych (rynny dachowe, rury spustowe, leje spustowe, gąsiory)

- wykonanie ścian murowanych

-  wykonanie tynków zewnętrznych

- malowanie tynków zewnętrznych

- okładzina typu „Siding”

- rozbiórka starej instalacji odgromowej i montaż nowej

- montaż rur wywiewnych z PCV

- inne wg przedmiaru robót

§ 2

             

1.      Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac, o których mowa w § 1 zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, przy przestrzeganiu Polskich Norm oraz uzgodnionymi z Zamawiającym zmianami podjętymi w trakcie realizacji prac.

2.      Wykonawca zobowiązuje się również zastosować do wykonania zamówienia materiały i urządzenia , które odpowiadają wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania  w Prawie budowlanym.

3.      Na każde żądanie zamawiającego lub inspektora nadzoru wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.

4.      W czasie realizacji robót wykonawca zapewni warunki bezpieczeństwa, będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie niepotrzebne urządzenia oraz materiały.

5.      Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania prowadzonych przez siebie robót znakami i pozostawienie ich na odcinku  prowadzonych do całkowitego zakończenia robót.

6.      Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy zastosuje materiały własne oraz powierzone od zamawiającego zgodnie z przedmiotem umowy.

7.      Po zakończeniu robót, dokonaniu wpisu w dzienniku budowy przez kierownika budowy i potwierdzeniu gotowości odbioru przez inspektora nadzoru  Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości odbioru.

8.      Zamawiający wyznaczy datę i rozpocznie czynności odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot umowy w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia przez wykonawcę uczestników odbioru.

9.      Protokół odbioru końcowego sporządzi zamawiający przy udziale Wykonawcy w dniu zakończenia odbioru. Protokół podpisują obie strony.

10.  Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji niniejszej umowy posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenie i uprawnienia wymagane przepisami prawa.

11.  Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zatrudnione u siebie osoby.

12.  Wykonawca wyznacza osoby z odpowiednimi kwalifikacjami do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym oraz do sprawowania nadzoru nad pracownikami Wykonawcy na terenie budowy. We wszelkich sprawach związanych z wykonaniem robót Wykonawca kontaktować się będzie bezpośrednio i wyłącznie z Koordynatorem wyznaczonym przez Zamawiającego.

13.  Zamawiający zobowiązuje się do:

 

a)      przekazania Wykonawcy Szczegółowej Specyfikacji Technicznej i Projektu Technicznego

b)      przekazania Wykonawcy budowy po podpisaniu umowy

c)      zapewnienie nadzoru inwestorskiego.

§ 3

 

1.Termin rozpoczęcia robót zostaje ustalony przez  strony umowy po przekazaniu teren budowy.

2.Termin zakończenia robót zostaje ustalony na dzień 22.08.2008r.

§ 4

 

1.  Za wykonaną robotę Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy cenę umowną brutto wg kosztorysu ofertowego w wysokości .................... zł (słownie: ...............................................................................................................................). Powyższa kwota zawiera podatek VAT, tj. .......... %, co stanowi wartość ............................ zł(słownie: ................................................................................... zgodnie z wynikiem przetargu .

2.Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy.

3. Ostateczne rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktycznie wykonanego zakresu robót potwierdzonego protokółem odbioru  przez inspektora nadzoru.

4.Należności będą regulowane na podstawie faktury VAT. Faktura powinna być wystawiona na: ……………………………………………………………., NIP: ....................................

5.Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie  protokół odbioru końcowego wykonanych robót   o których mowa w § 2 ust.9.

6.Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto  Wykonawcy w ciągu 14  dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.

7.Wynagrodzenie określone w ust.1 może ulec zmniejszeniu w przypadku zmniejszenia przez  Zamawiającego  zakresu rzeczowego zadania inwestycyjnego.

8.Za termin płatności uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

    

§ 5

 

1. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu umowy zakończenia robót, Zamawiającemu przysługuje prawo zastosowania kar umownych za zwłokę w wysokości 0,2% wartości umowy  za każdy dzień zwłoki liczony po upływie terminu zakończenia robót.

2.      Zamawiający zapłaci wykonawcy kary umowne w wysokości 0,2% wartości umowy za każdy dzień zwłoki w zapłacie faktury , po upływie terminu zapłaty określonego w niniejszej umowie.

3.      W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, z przyczyn zależnych od Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 20% wartości umowy.

4.      W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego, z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, Wykonawca  zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wartości umowy.

5.W przypadku gdy szkoda spowodowana niewykonaniem obowiązku wynikającego z niniejszej umowy przekracza wysokość kar umownych, niezależnie od kar umownych strona poszkodowana może dochodzić odszkodowania  na zasadach określonych w  Kodeksie Cywilnym.

§ 6

 

  1. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty na okres minimum5 lat  od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru.

2. Wykonawca zobowiązuje się usunąć wadę w terminie nie dłuższym niż 30 dni

3. W przypadku zwłoki Wykonawcy w usuwaniu wad przedmiotu umowy, Wykonawca  zapłaci karę umowną w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.

§ 7

 

1. Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% od wartości brutto umowy robót objętych zamówieniem    (tj................................... zł)  słownie : .........................................................................).

2.W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną  lub kilka form, o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych.

3.Zasady zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 

a/  część zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 70% kwoty brutto, o której mowa w § 7, pkt 1 będzie zwrócona lub  zwolniona w ciągu 30 dni od daty ostatecznego odbioru robót,

b/ część zabezpieczenia należytego wykonania umowy służąca do  pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości (30% kwoty brutto, o której mowa w  §7, pkt 1),która wniesiona została w dniu zawarcia umowy zostanie zwrócona w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.

§ 8

 

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony.

2. Spory wynikające z niniejszej umowy rozstrzyga sąd właściwy za względu na siedzibę zamawiającego.

3. Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie wierzytelności na osobę trzecią (przelew).

§ 9

 

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

2. W razie zaistnienia istotnej zmiany  okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży  w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

 

§ 10

Integralnymi częściami umowy są:

-         SIWZ,

-         Oferta przetargowa.

 

§ 11

 

Umowę sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach - po 2 egzemplarze  dla każdej ze stron.

 

ZAMAWIAJĄCY  :                                                                     WYKONAWCA:

 

 

.........................                                                       ...............................

 

........................                                                                          ...............................

Nazwa i adres oferenta                                                                                                                                  

 

 

Załącznik Nr 3 do oferty

 

 

 

 

 

Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych

 

 

Ja, niżej podpisany ........................................................................................................

działający w imieniu firmy ..............................................................................................

składając ofertę w postępowaniu o zamówienie publiczne na...................................... ................................................................................................................................................................................................................................................................................

prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

oświadczam, że

1.      posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.      posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3.      znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.      nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.
art. 24. ust. 1 i 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

....................... dn. ................................ r.                            .........................................

            pieczątka i podpis oferenta

 

 

 

 

 

 

 

Pieczątka oferenta

                                                                                                                  Załącznik Nr 4 do oferty

 

 

Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

 

 Nazwa i adres oferenta............................................................................................................

..................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................

 

 

Nazwisko i imię

Wykształcenie

(uprawnienia)

Proponowane przeznaczenie (zakres wykonywanych czynności)

Lata doświadczeń

Opis doświadczeń

(techniczne i kierownicze)

 

 

 

 

 

 

 

      ....................... dn. ................................ r.                             

 

                                                                                                 ........................................

 /podpis upoważnionego przedstawiciela oferenta/

Pieczątka oferenta

                                                         Załącznik Nr 5 do oferty

 

Doświadczenie zawodowe – wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat

 

 Nazwa i adres oferenta............................................................................................................

..................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................

 

 

L.p

 

Nazwa zadania

 

Czas realizacji

 

Wartość zamówienia

 

Nazwa Zleceniodawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

      ....................... dn. ................................ r.                             

 

                                                                                                 ........................................

 /podpis upoważnionego przedstawiciela oferenta/

 





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech