Żuromin dnia, 14.04.2008r.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej art.11ust.8 upzp
(procedura uproszczona)
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Ul. Szkolna 4
Poniatowo 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 6571-192 e-mail: sspponiatowo@neostrada.pl
REGON: 001134234 NIP: 5110150766
godz. urzędowania: 8.00 – 14.00
działając w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz.1655 ) zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 39 ww. ustawy, w trybie przetargu nieograniczonego.
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu”
Wspólny słownik zamówień publicznych ( CPV)- 45.00.00.00-7
Inwestycja polega min. na wykonaniu następujących robót: ,,Nadbudowa budynku szkoły i wymiana konstrukcji dachu z materiału własnego wykonawcy oraz powierzonego przez zamawiającego.
Zamawiający przed rozpoczęciem prac protokólarnie przekaże materiały wykazane w Zał. Nr 1a do SIWZ - Zestawienie materiałów do przebudowy dachu w SSP w Poniatowie - materiały blacharskie i dekarskie oraz Zał. Nr 1b do SIWZ - zestawienie materiałów do przebudowa dachu w SSP w Poniatowie - drewno impregnowane
W zakres robót wchodzą :
Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie rynien, rur, pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku,
- transport gruzu z terenu rozbiórki,
- rozbiórka elementów betonowych.
Roboty budowlano – konstrukcyjne dachu:
- zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi,
- betonowanie belek podciągów i wieńców zbrojonych,
- wykonanie kominów,
- wykonanie więźby dachowej (podwaliny, murłaty, słupy, płatwie, krokwie, kleszcze, miecze i zastrzały, olacenie połaci dachowych łatami i kontrłatami, deska licowa,
- obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej,
- pokrycie dachu blachą dachówkową,
- montaż obróbek z tworzyw sztucznych (rynny dachowe, rury spustowe, leje spustowe, gąsiory),
- wykonanie ścian murowanych,
- wykonanie tynków zewnętrznych,
- malowanie tynków zewnętrznych,
- okładzina typu „Siding”,
- rozbiórka starej instalacji odgromowej i montaż nowej,
- montaż rur wywiewnych z PCV,
- inne wg przedmiaru robót.
Wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne w siedzibie Zamawiającego .
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia dotyczącą niniejszego postępowania można pobrać osobiście w siedzibie zamawiającego (pok. Dyrektora) oraz uzyskać drogą pocztową lub elektroniczną. Specyfikacja wydawana jest bezpłatnie .
3. W postępowaniu nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych oraz częściowych.
4. Termin wykonania zamówienia – 22 sierpnia 2008 r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, które posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przez Prawo Budowlane, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika robót,
b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres pro wadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających , że roboty te zostały wykonane należycie,
c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia -:
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP, spełniają warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ustawy PZP.
f) wyrażą zgodę na 14-dniowy termin płatności za wykonanie roboty,
g) udzielą 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,
h) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony formularz ofertowy,
2) szczegółowy kosztorys ofertowy,
3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,
4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy ( na załączniku do SIWZ),
5)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających , że roboty te zostały wykonane należycie,
7)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności - informacje dotyczące kandydata na kierownika robót wraz z uprawnieniami,
8)oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
9)oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - 10)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy),
10) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
11)oświadczenie wykonawcy, że wyraża zgodę na 14-dniowy termin płatności za wykonanie roboty,
13)oświadczenie wykonawcy, że udziel 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,
7. Oferty przetargowe należy składać w terminie do 05.05.2008 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego tj.: pokój dyrektora szkoły.
8. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował kryterium: cena 100 - %.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.5 i 6 ustawy.
11. W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Dyrektor Samorządowej Szkoły
Podstawowej w Poniatowie
/-/ Leszek kawczyński
|