Żuromin, 2008-05-09
IBGKiOŚ.7020-18-II/08
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr IBGKiOŚ.7020-18-II/08 w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dot. „Termomodernizacji budynku Urzędu Gminy i Miasta Żuromin”
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Urząd Gminy i Miasta Żuromin, działając zgodnie z art.. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Termomodernizację budynku Urzędu Gminy i Miasta Żuromin, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 180.000 zł brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty przewyższa tę kwotę i wynosi 294.958,66 zł
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin
/-/
Zbigniew Nosek
|