O B W I E S Z C Z E N I E
o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. Nr 98 z 2000 r. poz. 1071, z późn. zmianami) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz U. Nr 80 z 2003r poz 717, z późn. zm), zawiadamiam, że w dniu 08.07.2009 r. zostało wszczęte na wniosek Kierownika Wydziału Infrastruktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska – Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, postępowanie administracyjne o ustalenie lokalizacji celu publicznego, dla inwestycji pn: „Budowa oświetlenia ulicznego oraz rewitalizacja parków” na działkach nr 2112/1, 2196/1, 2197, 2271, 2238, 2195, 2239 położonych w Żurominie. Działki nr 2112/1, 2196/1, 2197, 2271, 2195, 2239 są własnością Gminy Żuromin, działka nr 2238 jest własnością Parafii Rzymsko-katolickiej św. Antoniego w Żurominie.
W związku z tym wyjaśnia się, że w Wydziale Infrastruktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tut. Urzędu, pokój nr 25 strony postępowania mogą zapoznać się z zebranymi w tej sprawie materiałami.
Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
Żuromin, dnia 13.07.2009r.
|