OBWIESZCZENIE
Burmistrza Gminy i Miasta Żuromin
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227) zawiadamiam, że w dniu 24.08.2009r. zostało wszczęte na wniosek Kierownika Wydziału Infrastruktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska – Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin postępowanie administracyjne o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: „Przebudowa ulicy Matejki w Żurominie” na działkach nr nr 1740, 3186, 1804, 1801, 3202 położonych w Żurominie.
Zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów .
Z treścią wniosku można zapoznać się w Urzędzie Gminy i Miasta w Żurominie w Wydziale Infrastruktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - pok. 25 w godzinach od 745 do 1545.
Informacja na powyższy temat została umieszczona na stronie www.zuromin.ibip.net.pl oraz na tablicy Urzędu Gminy i Miasta w Żurominie.
Żuromin, dnia 26.08.2009r
Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|