Żuromin, 2010-01-22
IBGKiOŚ. 7020-2/10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
Nazwa zamówienia: Wykonanie projektu budowlano – wykonawczego budowy chodnika, ścieżki rowerowej oraz kanalizacji deszczowej w miejscowości Dąbrowa
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano – wykonawczego budowy chodnika, ścieżki rowerowej oraz kanalizacji deszczowej w miejscowości Dąbrowa wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenie na budowę.
4.1. CZESC INFORMACYJNA
Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z:
- Decyzją o ustalenie lokalizacji celu publicznego
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego , wraz z późniejszymi zmianami.
- Wymogami aktualnej ustawy „Prawo Budowlane” wraz z przepisami Wykonawczymi
- Wymogami Zamawiającego
4.2. ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA
a) Wykonanie map do celów projektowych w skali 1:500
b) Wykonanie projektu budowlano – wykonawczy będącego podstawą uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę - 5 egz.
W tym:
- Projekt budowlano – wykonawczy
- Plan sytuacyjno – wysokościowy;
- Przekroje podłużne, poprzeczne i konstrukcyjne;
- Organizacja ruchu na czas wykonania robót
- Wszelkie uzgodnienie niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę
- Przedmiary i kosztorysy ( ofertowy i inwestorski) – 2 egz.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.
- Informacje BIOZ- 5 egz
- Wersja elektroniczna wyżej wymienionych opracowań przekazana na nośniku umożliwiającym odczytanie.
c) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji:
koncepcji dokumentacji projektowej.
d) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania decyzji pozwolenie na budowę
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 71220000-6
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – do dnia 30.09.2010 r
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
oraz
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
2.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia (wyszczególnione w pkt. XIII niniejszej SIWZ) dołączone do oferty.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2.2 Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
do oferty dołączyć należy:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ);
2) Wykaz co najmniej trzech projektów o charakterze podobnym do objętego zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (według załącznika nr 4 do SIWZ)
3) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (według zał. nr 5 do SIWZ)
4) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (Uprawnienia do projektowania w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy, łącznie z aktualnym potwierdzeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty dołączyć należy:
1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (zgodnie z treścią zał. nr 3 do SIWZ)
2) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto oferta musi zawierać: ofertę cenową – załącznik nr 1 do SIWZ
9. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
10. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
11. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 05.02.2010 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
05.02.2010, godz. 945, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|