Żuromin, 2010-02-05
IBGKiOŚ. 7020-4/10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE
Nazwa zamówienia: Remont cząstkowy ulic na terenie miasta i gminy Żuromin
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina i Miasto Żuromin
Plac Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin,
woj. mazowieckie, powiat Żuromin tel. (0-23) 657-25-58, tel./fax. (0-23) 657-25-40,
e-mail: ibgkios@o2.pl Internet: www.zuromin.ibip.net.pl REGON: 000528534 NIP: 572-00-01-220
godz. urzędowania: 7.45 – 15.45
2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – http://www.zuromin.ibip.net.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni ulic na terenie miasta i gminy Żuromin
W zakres robót wchodzi wykonanie następujących napraw rozliczanych na podstawie cen jednostkowych:
- remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu emulsji drogowej i grysów kamiennych za 1 m2
- ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej gr. 4 cm na istniejącej podbudowie za 1 m2
- wyrównanie nawierzchni masą bitumiczną - za 1 t
- remont dróg masą z recyklera - za 1 t
- ułożenie rur Ø 40-50 cm na przepustach - za 1 m
- uzupełnienie podbudowy miałem kamiennym - za 1 t
- uzupełnienie podbudowy:
a) kruszywem naturalnym - za 1 t
b) kruszywem łamanym - za 1 t
Remonty wykonywane będą w zależności od potrzeb, zgodnie z zakresem robót przedstawionym w zleceniu.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45.23.31.42-6
5. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej lub wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – do dnia 31.12.2010 r
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
oraz
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
2.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
Dokonanie oceny spełnienia warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2.2 Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP do oferty dołączyć należy:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści
z załącznikiem nr 2 do SIWZ);
2) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty właściwych uprawnień budowlanych proponowanego kierownika budowy w zakresie drogownictwa oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tego kierownika budowy.
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych (podobnych zakresem do niniejszego zamówienia) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania – według zał. nr 4 do oferty oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – referencje, protokoły odbioru;
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (według zał. nr 5 do SIWZ)
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP do oferty dołączyć należy:
1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (zgodnie z treścią zał. nr 3 do SIWZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto oferta musi zawierać:
- ofertę cenową – załącznik nr 1 do SIWZ
- umowę konsorcjum – Jeżeli dotyczy
9. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
10. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
11. Miejsce i termin składania ofert – siedziba zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3
09-300 Żuromin
pokój nr 17
do dnia 23.02.2010 r, do godz. 9.30
11. Miejsce i termin otwarcia ofert – w siedzibie zamawiającego,
23.02.2010, godz. 945, pokój nr. 36
12. Termin związania ofertą – 30 dni
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Burmistrz Gminy
i Miasta Żuromin
/-/ Zbigniew Nosek
|