16-12-2023r.
godzina 21:16
www.bip.gov.pl
 
ELIMINACJE MIEJSKO – GMINNE OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU WIEDZY POŻARNICZEJ POD HASŁEM „MŁOD
Nowy dowód osobisty od 1 marca. Co się zmieni ?
Informacje o zmianach w urzędach po 01 marca 2015 roku.
Budżet na rok 2015 przyjęty
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap II
Gmina odzyskała 280.000 zł VAT
Wybory Burmistrza II tura
Rada Miejska VII Kadencji
Tereny Inwestycyjne w Żurominie
Wbudowanie aktu erekcyjnego pod nowy budynek KRUS-u w Żurominie
Koncepcja budowy obwodnicy płd-wsch Żuromina
Zabytek na pierwszym planie
Usuwanie azbestu na terenie Gminy i Miasta Żuromin etap I
YouthBank z wizytą w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin
Plan Żuromina
Regulamin
Formularz zgłoszenia zadania
Karta do głosowania
Projekty unijne 2010-2014
Inwestycje 2010-2014
Inwestycje 2006-2010
Inwestycje wykonane w 2014 roku
Planowane formy aktywizacji zawodowej przez PUP Żuromin w 2014 roku
Nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Finansowym
Wybory Prezydenta RP - 2015
Harmonogram Zebrań Wiejskich - Wybór Sołtysa Kadencja 2015 - 2019 rok
Wybory Samorządowe 2014
Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest
Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE
OBWIESZCZENIE o zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Sygnały alarmowe
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
www.mikroporady.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA
Ogłoszenie w sprawie uruchomienia Agencji Pocztowej w gminie miejsko-wiejskiej Żuromin
Rys historyczny...
Liczba mieszkańców
Urodzenia w mieście i gminie w latach 2005 - 2012
Zdjęcia Żuromina i okolic
Komenda Powiatowa Policji
OGŁOSZENIA Wydziału OKSZiSS
M-G Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Ogłoszenia Wydziału Infrastruktury Budownictwa i Ochrony Środowiska
Ochrona Środowiska
Konsultacje społeczne strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Informacja o dotacji
Harmonogram wywozu nieczystości stałych z Gminy i Miasta Żuromin 2015r
Ogłoszenia wydziału
Uchwały dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi
Informacje dla przedsiębiorców
Ogłoszenia Wydziału Geodezji Gospodarki Nieruchomościami Rolnictwa i Planowania Przestrzennegp
Zespół Szkół nr1 w Żurominie
Zespół Szkół nr2 w Żurominie
SSP w Będzyminie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Chamsku
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Kliczewie D.
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Poniatowie
Samorządowa Szkoła Podstawowa w Raczynach
Przedszkole nr1 w Żurominie
Przedszkole nr2 w Żurominie
ORLIK Żuromin
Spis organizacji pozarządowych
Pełnomocnik do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi
Ogłoszenia w organizacjach pozarządowych
Sprawozdanie z konsultacji
Małe granty
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Witryna odwiedzona 763443 raz(y)


[Panel administracyjny]

Archiwum :: Archiwum 2011 :: Nabór na wolne stanowisko pracy referenta w (OKSZiSS) - (Świetlica Socjoterapeutyczna)


 

1
Ogłoszenie

Urząd Gminy i Miasta w Żurominie Plac Piłsudskiego 3  woj. mazowieckie

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Referent w Wydziale Oświaty Kultury, Sportu, Zdrowia i Spraw Socjalnych – Ośrodek Pomocy Rodzinie i Uzależnień (Świetlica  Socjoterapeutyczna)

............................................................................................................................................

nazwa stanowiska pracy

 

cały etat

..........................................................................................................................................

wymiar etatu

 

umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, aż do zawarcia umowy na czas nieokreślony

...........................................................................................................................................

rodzaj umowy o pracę

 

  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać niezbędne wymagania:

1)       jest obywatelem polskim;

2)       ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3)       nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)       posiada nieposzlakowaną opinię;

5)       wykształcenie wyższe o preferowanych kierunkach: pedagogika, psychologia, resocjalizacja;

6)       co najmniej 3 letni staż pracy w administracji samorządowej  lub co najmniej 12 miesięczny w placówkach opiekuńczo – wychowawczych -  świetlicach

7)       znajomość obsługi komputera (WORD)

 

Wymagania dodatkowe:

 

1)       znajomość przepisów KPA  i ustawy  o wychowaniu w trzeźwości

      i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;

2)   doświadczenie w pracy z dziećmi.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku;

 

1)       opieka nad dziećmi przebywającymi w świetlicy;

2)       prowadzenie zajęć wspierających rozwój zainteresowań i zdolności (plastycznych, teatralnych, tanecznych, modelarskich)

3)       organizowanie  czasu wolnego ( np. gry i zabawy, uczestnictwo w imprezach kulturalnych np. koncertach, wystawach, organizowanie wycieczek)

4)       współdziałanie z Miejsko-Gminną Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Miejsko-Gminnym Ośrodkiem  Pomocy Społecznej oraz z Dyrektorami i nauczycielami Samorządowych  Szkół Podstawowych i Gimnazjów;

5)       inicjowanie nowych form pomocy dzieciom i ich rodzinom;

6)       prowadzenie  dokumentacji pracy z dziećmi;

7)       wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

 

  1. Wymagane dokumenty:

1)      życiorys – CV;

2)      list motywacyjny;

3)      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4)      kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;

5)      kserokopie świadectw pracy;

6)      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7)      oświadczenie o  pełnej  zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

8)      oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys oraz list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101,poz.926 z późn.zm.).Brak przedmiotowego zapisu będzie uzupełniany w trakcie procedury rekrutacyjnej.

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „ DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO referenta  w Wydziale Oświaty Kultury, Sportu, Zdrowia i Spraw Socjalnych – Ośrodek Pomocy Rodzinie i Uzależnień (Świetlica  Socjoterapeutyczna)”,

 

w terminie od dnia  18 lipca 2011r.od godz. 730, do dnia 27 lipca 2011r. do godz.1530.

 

Osobiście  w sekretariacie Urzędu – pokój nr 17 lub przesłać na adres: Urząd Gminy i Miasta w Żurominie Pl. Józefa  Piłsudskiego 3,  09-300 Żuromin.

 

Termin uważa się za zachowany jeśli: dokumenty aplikacyjne wpłyną skutecznie do Urzędu Gminy i Miasta w Żurominie tj. do sekretariatu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

UWAGA:

W Biuletynie Informacji Publicznej będzie informacja o:

Ø       terminie i miejscu przeprowadzenia testu, rozmowy kwalifikacyjnej;

Ø       wynikach naboru.

 

Dodatkowo na tablicy ogłoszeń  na I piętrze Urzędu będą upowszechniane:

 

1)      termin i miejsce przeprowadzenia testu, rozmowy kwalifikacyjnej;

2)      informacje o wyniku naboru.

 

 

 

15.07.2011r.

Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin

/-/  Zbigniew Nosek

(data i podpis pracodawcy)

 

 



 ogloszenie.pdf
Treść ogłoszenia w załączniku




drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech