Przedsiębiorcy będący właścicielami wielkopowierzchniowego obiektu handlowego
(pow. 400 m²) albo działający w jego imieniu administrator lub zarządca zobowiązani są do złożenia w terminie do 17 października 2007 roku wniosek do Burmistrza Gminy i Miasta w Żurominie celem uzyskania zezwolenia na działalność wielkopowierzchniowego obiektu handlowego
Zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2007r. o tworzeniu wielkopowierzchniowych obiektów handlowych (Dz.U.z 2007r. Nr 127, poz.880) przedsiębiorca będący właścicielem wielkopowierzchniowych obiektu handlowego albo działający w jego imieniu administrator lub zarządca takiego obiektu składa do Burmistrza Gminy i Miasta Żuromin (w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie ustawy tj. do 17.10.2007) niżej wymienione dokumenty celem uzyskania zezwolenia na działanie wielkopowierzchniowego obiektu handlowego:
1. wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać:
- nazwę przedsiębiorcy, jego siedzibę lub adres zamieszkania oraz adres wykonywania działalności, w przypadku ustanowienia pełnomocnika – jego imię, nazwisko i adres zamieszkania,
- numer w rejestrze przedsiębiorców lub Ewidencji Działalności Gospodarczej
- numer identyfikacji podatkowej (NIP)
- wskazanie przedmiotu działalności gospodarczej
- wskazanie nieruchomości, na której planowane jest utworzenie wielkopowierzchniowego obiektu handlowego, z oznaczeniem księgi wieczystej oraz danych z ewidencji gruntów i budynków,
Informacje o:
1. maksymalnej powierzchni sprzedaży oraz o maksymalnej całkowitej powierzchni, jaką będzie zajmował wielkopowierzchniowy obiekt handlowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w szczególności magazynami i parkingami,
2. branży sprzedaży, w szczególności spożywczej, budowlanej, odzieżowej, motoryzacyjnej, oraz rodzaju usług, jakie będą świadczone w wielkopowierzchniowym obiekcie handlowym.
2. Do wniosku o wydanie zezwolenia przedsiębiorca dołącza zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej albo odpis z rejestru przedsiębiorców.
|