ZAWIADOMIENIE
dot. Realizacji „Programu usuwania i utylizacji odpadów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Żuromin”
Gmina i Miasto Żuromin informuje, iż w związku z realizacją „Planu I usuwania i utylizacji odpadów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Żuromin” Mieszkańcy mogą ubiegać się o bezpłatny demontaż, odbiór i utylizację materiałów zawierających azbest.
Warunkiem uzyskania pomocy jest złożenie pisemnego wniosku w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin oraz oświadczenia, w którym zobowiązuje się osoby do umożliwienia wykonania robót związanych z demontażem, odbiorem i utylizacją materiałów w nieprzekraczalnym terminie do 30 października 2011 r.
Wnioski przyjmowane będą do dnia 15.03.2011 roku.
W przypadku większej liczby wniosków liczyć będzie się kolejność ich złożenia.
Druk wniosek można uzyskać w Urzędzie Gminy i Miasta Żuromin pl. Piłsudskiego 3 pok. 25 oraz do pobrania ze strony internetowej www.zuromin.ibip.net.pl.
Burmistrz Gminy i Miasta Żuromin
/-/
Zbigniew Nosek
|